ב.מ.וו Z4
ב.מ.וו תציע מסוף השנה גרסת ארבעה צילינדרים חדשה לב.מ.וו Z4. זוהי פעם ראשונה בה הרודסטר הספורטיבית זוכה גרסה עם פחות משישה צילינדרים, וכמו הגרסאות הבכירות (sDrive35i ו-sDrive35is), גם למנוע החדש יש מגדש טורבו. מדובר ביחידת כוח בנפח 2.0 ליטר עם הזרקה ישירה ותזמון משתנה, והיא מספקת 240 כ"ס.
לגרסה החדשה יינתן השם המבלבל sDrive28i, מה שימצב אותה בין ה-sDrive23i (מנוע 2.5 ליטר עם 204 כ"ס) לבין ה-sDrive30i (מנוע 3.0 ליטר עם 258 כ"ס). שם זה אמור להסביר גם את מיצובה מבחינת מחיר וביצועים, אך ב.מ.וו לא מפרטת לגבי אלו בשלב זה. המנוע החדש מגיע ל-Z4 מה-X1, שם הוא משווק במפרט דומה. ברכב הפנאי הוא מאפשר מיאוץ מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 6.1 שניות ומהירות מרבית של 240 קמ"ש, נתונים אלה צפויים להיות טובים יותר ב-Z4 תודות למשקל עצמי נמוך משמעותית.
ב.מ.וו Z4 היא דור שני לרודסטר שהחליפה בשנת 2002 את ה-Z3. הדור השני, שמוצע רק בגרסת גג קשיח מתקפל, הוצג בשנת 2009 ומשווק גם בישראל המחיר הנע בין 417 ל-535 אלף שקלים.