ציבי גבעהרעיון המרכזי בתערוכה הנושאת את השם 'בדרך לשום מקום' שבמרכז מונארט במוזיאון אשדוד לאמנות הוא המכונית הפרטית. אך לא תמצאו כאן את כלי הרכב כסמל של מהירות, עוצמה ותנועה של כיבוש המרחב. כאן המכונית לא מביאה לשיחרור ממועקות, לגאולה אישית, להתגלות או לשינוי, נהפוך הוא, אוצרת התערוכה, ד"ר איה לוריא, בחרה להציג אמנים שהתמודדו עם הדימוי של כלי רכב בדיאלקטיקה מנוגדת לקלישאה זו. העבודות מתאפיינות בטיפול דומה, המקלף מן האובייקט את הפונקציה לשמה נוצר ומציגות הלך רוח של אידיאל שאיכזב; במקום ההבטחה לייעל את תנועתו של האדם אל מחוז חפצו הוא מעצים את חוסר התכלית של המסע הכושל וחסר הכיוון.

'בדרך לשום מקום' הוא שמו של שיר ידוע של להקת 'Talking Heads', הממחיש את עיסוקו של האדם במרדף הבלתי פוסק אחר מעמד מקצועי, כלכלי וחברתי ובשאיפתו הבלתי מושגת למשמעות ואושר. השם משרת כאן את הבחינה של אובייקטים מוטוריים כביקורת על הלכי רוח תרבותיים, חברתיים ופוליטיים.
למשל: בעבודת צילום של גלעד אופיר מן הסדרה 'נקרופוליס' (1997) נראה כלי רכב צהלי במצב מתקדם של התפוררות, כשהוא חלוד ומצולק מפגיעות כדורים. האם זה יהיה סופו של כל חידוש טכנולוגי? התהייה זועקת מן הצילום.
ציבי גבע מציב קיר צמיגים (2011-1999) אחוזים זה בזה ברשת אזיקונים, שמונעת מהם לממש את פוטנציאל התנועה לשמו נוצרו. האחיזה מסיטה אותם מן הפונקציונאליות המקורית שלהן ליצירת אובייקט חדש, שנראה כגדר הארוגה חוליות-חוליות. הארג הזה מתפקד הן כסמל מופשט והן כגדר, שתכליתה עצירה והגבלה של התנועה במרחב בגיאוגרפי המקומי.
תמר שקין-פרדו עיבדה במחשב את תצלומו של דיוויד בירן, סולן להקת 'Talking Heads' שבחירתו באופניים ככלי תחבורה עיקרי הפכה להצהרה פוליטית אקולוגית והומנית. את הצילום, המראה תאונת דרכים קטלנית במנהרת כבישים, עיבדה שקין-פרדו עד שנותרו ממנו קווי מתאר בלבד, ובוידאו שלה היא נראית כשהיא מקלפת את מראות התאונה, מוחקת את הראיות מאיזור האסון, בדומה לזיכרון האנושי המדחיק את פרטי הטראומה באקט של הגנה עצמית.

התערוכה נערכת במוזיאון אשדוד לאומנות עד יוני 2011, ומשתתפים בה: יוחאי אברהמי, מאיר אגסי, גלעד אופיר, גסטון צבי איצקוביץ, קארין אליהו, דליה אמוץ, אריה ארוך, דוראר בכרי, רותם בלוה, עודד בלילטי, עידו בראל, ציבי גבע, אפרת גל-נור, אורי גרשוני, מאיה דוניץ, יואב ויס, גיא זגורסקי, שרון יערי, מירית כהן, יצחק ליבנה, גוסטבו סגורסקי, טליה סידי, אסף עברון, אמנון דוד ער, נתן פרניק, שי צורים, עמית כבסה, טליה קינן, אלכס קרמר, שי קרמר אסף רהט, אלונה רודה, אלהם רוקני, פיליפ רנצר, טל שוחט, אריאל שלזינגר, ותמר שקין-פרדו.
רוצו (או סעו) לראות.