כבר שנים שמבטיחים לנו ספורט מוטורי. מחוקקים חוקים, מנסחים תקנות, מצהירים על בניית מסלולים – ובעיקר טוחנים מים. אפרת הופמן ואדם פרנק הם שני ישראלים שנמאס להם. בתור חובבי ספורט מוטורי בכלל וספורט הדריפטינג בפרט, כבר לפני מספר שנים הם עברו להונגריה והקימו את בית ספר MyWay לנהיגת דריפט. הם הצליחו לסחוף איתם ישראלים רבים חובבי הספורט, שטסו לקורסים בסופי השבוע, או סתם בכדי להתאמן. אבל כעת הם החליטו להעלות את הרף. 
 
בסוף השבוע הקרוב יטוסו 16 ישראלים להונגריה בכדי להתחרות במירוץ הדריפטינג הישראלי הראשון, או בשמו המלא: MyWay Drift Cup. המירוץ יתקיים בפורמט אליפות הדריפטים ההונגרית, תחת שיפוט של אנשי הפדרציה ההונגרית לדריפטים (כן, יש גוף כזה!). מרבית הנהגים עברו קורסים אצל MyWay, ולכולם ניסיון עשיר בנהיגה ספורטיבית. הם יתחרו במתחם האספלט הגדול בו נערכים אימוני בית הספר, יותר מ-200 מטרים אורכו וכ-90 מטרים רוחבו. כל נהג יקבל מכונית מסוג ב.מ.וו סדרה 3, המשופרת ומותאמת במיוחד לדריפטינג, כולל מנוע V8 וכלוב התהפכות מלא. לרשות כל נהג יעמוד גם צוות מכונאים מיומן. התחרות תתקיים בפורמט של ליגה, כששני נהגים מתחרים ראש בראש והמנצח עולה לשלב הבא. הנהגים יישפטו לפי מהירות הנסיעה, זווית ההחלקה, דיוק הקווים והשואו הכללי. הזוכה יקבל מימון מלא של MyWay לתחרות אחת במסגרת אליפות הונגריה בדריפטינג. הפרס השני יהיה מצלמת אקסטרים של GoPro, והמקום השלישי יקבל זיכוי כספי לקנייה בספארקו ישראל.
 
אנו כמובן מברכים על היוזמה ומאחלים לספורטאים הצלחה, אך זהו גם המקום להזכיר את האבסורד בצורך לטוס לחו"ל בשביל להתחרות בספורט מוטורי. כולנו תקווה שכבר בעתיד הקרוב ישתנה המצב, וניתן יהיה להתחרות גם בארץ. ובינתיים – נעקוב בשקיקה וקנאה אחר תוצאות התחרות ההונגרו-ישראלית הראשונה.