אופל אסטרה מול פיג'ו 308 מול יונדאי i30בגליון אוטו 302 אנחנו קודם כל נפרדים מטל שביט – חבר וקולגה שהיה חלק מצוות המקימים של המגזין והעשיר את דפיו בכתבותיו הקולחות, מלאות הידע והמשעשעות במשך שנים רבות.

אחרי טל, האייטם המרכזי הוא תערוכת ז'נבה, שמבהירה כי היצרנים התאוששו סופית – לפחות מנטאלית – מהמשבר הכלכלי, וחוזרים לתקוף במלוא הכוח עם שפע דגמים חדשים ומרהיבים, ועם היצע עשיר במיוחד של מכוניות תצוגה ומכוניות-על מרתקות ומלהיבות.
אבל לא רק חלומות רחוקים היו לנו, אלא גם שפע מכוניות חדשות שנחתו על כבישי הארץ – טויוטה ספייס ורסו החדשה שמציעה אלטרנטיבה למשפחתית המקובלת; יונדאי i25 אקסנט, שמציעה אלטרנטיבה זולה יותר למי שחייב סדאן בתור הרכב המשפחתי; סוזוקי סוויפט החדשה שיורשת את אחת מבכירות הקטגוריה; סיטרואן DS3 החדשה שמציגה את הפרוש של סיטרואן לקטגורית ה"קטנות אופנתיות" שתופסת תאוצה; ומבחן השוואתי בין אופל אסטרה החדשה, פיג'ו 308 וגם יונדאי i30.
בגליון שטח 77 אנו יורדים מהאספלט אל מעמקי המדבר עם ג'יפ גרנד צ'רוקי החדש ופורד F350, הטנדר האמריקאי הכי חזק. וכמובן – סיקור מרוצי השטח וטיול שטח, שהפעם מיועד לאוהבי האתגרים ולוקח אותנו אל מעלה עשוש ו-וורדית.