יגואר XKR-S החדשה"יש לנו תוכנית מאוד שאפתנית עם 40 פרויקטים חדשים בין יגואר ללנד רובר בשנים הקרובות, אז ברור שהמכירות שלנו ושל לנד רובר יעלו, ואולי גם של טאטא (!!!)" אומר איאן קלום ראש מחלקת העיצוב של יגואר שלא מתכוון לפרט יותר ממה שאמר לגבי טאטא. "מבחינת יגואר אחרי שביססנו את המראה, הגדלת המבחר היא הזדמנות טובה להתחיל בשלב הבא של העיצוב. אחרי החזות הברורה של ה-XJ, XK וה-XF הצעד קשה ומאתגר יותר כי אני בפירוש לא רוצה להפסיד את מה שהשגנו. אני לא רוצה להגיע לעיצובים מורכבים מדי אלא למשהו ברור. לא לשים סתם קווים על המכונית. כנראה שנכניס קצת יותר קימורים. יש תשובה איפשהו ואני צריך לחפש אותה..."

האם ה-C-X75 רומזת משהו על העתיד?
"היא אומרת משהו בקימורים שלה. אלו לא הקימורים של פעם אבל הפרופורציות הדרמטיות שלה נהדרות".

והחזית?
"זו תהיה החזית החדשה של מכוניות הספורט שלנו. החלטנו שהגריל האובאלי העכשווי שלנו רך מדי ושצריך היום משהו גדול ובולט יותר. תראה זאת בקרוב".

האם לדעתך יגואר צריכה לבנות מכונית על?
"לדעתי כן ויש הרבה בחברה שרוצים, אבל זה לא אומר שנעשה זאת. רק למעט מותגים יש זכות לעשות מכונית על ואנחנו ביניהם הרי כבר עשינו את ה-XJ220. הבעיה היא שצריך תוכנית עסקית וזה עסק יקר מאוד. אני בטוח שבוגאטי לא מרוויחה ופרארי צריכה למכור הרבה כדי לראות כסף".

יגואר עובדת על שיפור ההופעה
צילום: מנהל
יגואר C-X75 קונספט מתערוכת פריז 2010 – החזית החדשה של מכוניות הספורט של המותג
לאיזה כיוונים היית רוצה לראות את יגואר מתרחבת?
"אנחנו חברת ספורט אז נראה בעתיד יותר מכוניות ספורט. הייתי רוצה לראות מיני-יגואר, אבל ייקח עוד זמן רב עד שנראה דבר כזה. גדלנו בעידן הקומפקטית החמה והיום בגיל העמידה זו בדיוק המכונית שהיינו רוצים, אבל עם כל הסגנון והיוקרה של יגואר".
מה עם קרוסאובר?
"כרגע זה בעייתי בגלל אחותנו – לנד רובר. זה חישוב קשה..."

"עד כמה חשובה לכם ה-XKR-S החדשה?
"היא מאוד חשובה. רבים לא מעריכים את הפוטנציאל של ה-XK ולכן אינם נוהגים בה וחושבים שהיא סתם יפה. ה-RS תמשוך אותם לנהוג כי היא מעבירה את המסר הספורטיבי במראה".

האם זו התחלה של משפחת RS?
"אני מקווה..."