קאדילק CTS קופהקאדילק חנכה היום (יום ה') אולם תצוגה חדש בהרצליה פיתוח, כחלק ממהלך ההשקה מחדש של מותג היוקרה האמריקני בארץ. "אנחנו נמצאים בפתח תקופה חדשה, עם דגמים חדשים וכניסה לפלחים חדשים בהם לא היינו בעבר." אומרים אנשי היבואנית.
השקת האולם הנפרד מהווה שלב נוסף בהפיכת קאדילק למותג לגיטימי ועצמאי ומהווה שבירה של תפיסת הסופר-מרקט המוטורי שאפיינה בעבר את UMI. עד כה חסרה קאדילק תצוגה נפרדת ונמכרה לצד כלים עממיים, דבר שנגד את התפיסה הרווחת בתחום היוקרה. אבל כאמור כעת זה משתנה.

פתיחת האולם גם מלמדת על תנופת חידושים גדולה וחשובה במותג היוקרה האמריקני, שתכלול הגדלה משמעותית ביותר של מבחר הדגמים. למעשה, הגדילה כבר החלה כאשר במקביל לפתיחה החל שיווק ה-CTS קופה, במחיר תחרותי (380,000 שקלים) שהינו דומה לגרסת הסדאן 3.6 ליטר המקבילה. בנוסף, ב-UMI כבר החלו לשווק גרסה מעט פחות מצוידת של קאדילק SRX ועדיין מאוד עשירה במחיר של 330,000 שקלים (50,000 פחות מבעבר). בהמשך השנה צפוי חידוש יבוא ה-CTS-V האימתנית (אחרי שהמנוע יעבור את תקינת יורו 5) ותחילת יבוא ה-CTS-V קופה.

שנת 2010 הייתה שנה מצויינת לקאדילק עם 133 מסירות – עלייה של 43% ביחס לנתוני 2009. רב המכר הוא ה-SRX שבשלושה חודשי פעילות מצא יותר לקוחות מה-CTS הסאלונית. אבל זה אינו חריג, כך המצב גם באודי, לקסוס ואינפיניטי. שנת 2011, עם היצע משודרג וגרסת בסיס חדשה ל-SRX מסתמנת כשנה מוצלחת עוד יותר מקודמתה, אבל המהפכה האמיתית בקאדי' עתידה להגיע 2012. במהלך אותה שנה תגיע מכונית הדגל, מחליפת ה-STS שרמיזות אודותיה ראינו ב-XTS קונספט שהוצגה בתערוכת דטרויט 2010. בנוסף, תצטרף למשפחה מכונית קטנה יותר מה-CTS – שכנראה תכונה ATS ואשר עשוי להביא מכירות רבות למותג היוקרה. המכונית אמורה להתמודד מול סדרה 3 של ב.מ.וו ותוצע בגרסת קופה וסדאן. "אנחנו רואים את קאדילק כמותג שצומח ממאות בודדות לרבות בשנה הבאה, ועם מגוון שהופך אותה למותג מבוקש בהרבה". מסכמים אנשי UMI.