למבורגיני אבנטדורפיליפו פריני הסתובב בתערוכת ז'נבה כמו חתן ביום הכלולות, כאשר חיוך רחב מרוח לו על השפתיים. ויש לו סיבה טובה לכך, אחרי הכל הוא האיש שעומד מאחורי אחת האטרקציות הגדולות ביותר בתערוכת ז'נבה – האבנטדור (Aventador), מכונית הדגל החדשה שהציגה למבורגיני.

"הצללית שלה אולי מזכירה את המורצ'ילגו, ויש משהו דומה בהופעה", הוא אומר לי, "אבל הטיפול במשטחים מאוד שונה. זה אולי נראה לך מוכר כי זה מגיע מהרוונטון ומהאסטוק. הגישה דומה למכוניות ההן, אבל הטיפול שונה: ריככנו קצת את הקיצוניות, כי זה צריך להתקבל על-ידי כל הלקוחות שלנו, אבל שמרנו על המבנה. הטיפול בחלק האחורי שונה לא רק מלמבורגיני, אלא מכל מכונית אחרת. המכונית הזו שונה מאוד כי היא צריכה לעשות מסע ארוך ולהציג התקדמות".

איזה פרט אתה אוהב בה במיוחד?
"אני אוהב את הגג וחיבורו למרכב. זה מבנה קיצוני עם שתי התפיחות העיליות, אבל המשטחים מחוברים באופן נקי. מצד שני, הוספנו הרבה אגרסיביות לחזית. זו מכונית גברית לגברים".

למבורגיני: כך עיצבנו את האבנטדור
צילום: מנהל
האם קיבלת השראה ממכוניות העבר של למבורגיני?
"ההשראה שלנו אינה מהעבר אלא ממטוסי קרב, דינוזאורים, ודברים מהטבע. אבל ההשראה שלנו פחות חשובה. מה שחשוב זה שניצור דבר מודרני ומושך".

במה אתם גאים ביותר בעיצוב המכונית?
"בתהליך. המכונית תוכננה בתהליך וירטואלי לחלוטין. זה קשה, אבל אנחנו החברה היחידה שמסוגלת לעבור ישירות מהמחשב לייצור. לקח לנו שנה לעבוד על העיצוב, עבורנו זה זמן רב יחסית, כי במקרה של מכונית כמו זו צריך זמן רב עד שכל הקבוצה תאשר".