יונדאי i25, כאן תחת השם ורנהכבר סיפרנו לכם על המתקפה הגדולה הצפויה של יונדאי במהלך 2011 ובחודש מרץ הקרוב היא תחל. ביונדאי מתכוונים להשיק את ה-i25, שתצטרף לאקסנט הוותיקה בתחום המשפחתיות הקטנות. מכוניות ראשונות כבר הגיעו לצורך תקינה והשיווק יחל תוך זמן קצר.
המכונית שירשה את האקסנט ותקרה אצלנו i25 ('סולאריס' בקוריאה או 'ורנה' בשווקים אחרים), עשויה לשנות את שוק המשפחתיות הקטנות וצריכה להדאיג את כל המתחרים ובמיוחד את מאזדה שהשיקה לאחרונה בישראל את ה-2 סדאן. זאת מכיוון שהמשפחתית הקטנה של יונדאי בצעה צעד גדול למדי. מעבר לעיצוב שנראה הרבה יותר מושך מבעבר, המכונית החדשה גם צמחה משמעותית במידות לעומת האקסנט. עם בסיס גלגלים באורך 257 ס"מ היא קרובה מתמיד לתחום המשפחתי וגם נתון האורך גדול למדי עם 437 ס"מ. מי שראה את יונדאי i25 במציאות מדווח על התקדמות גדולה גם באיכות הפנים.
ברוסיה מוצעת המכונית גם עם מנוע ה-1.4 ליטר המנפק 107 כ"ס, אך בארץ ייפול הדגש כנראה על מנוע ה-1.6 עם 123 כ"ס (11.2 שניות למאה ו-180 קמ"ש מרביים).

לאור הנתונים הבסיסיים והמחיר הצפוי (אזור ה-110,000 שקלים), ביונדאי ישראל פוזלים לא רק לתחום המוסדי בו האקסנט הקודמת שלטה ללא עוררין, אלא גם לשוק הפרטי. פלח שוק שהיה זר לאקסנט.