אופל ממשיכה לתגבר את אחיזתה בשוק הרכב הישראלי – כעת זה עם הקורסה החדשה שנחתה לאחרונה בנמל אשדוד. מדובר במשלוח ראשון של 400 מכוניות שכבר עושה דרכו למחסני הערובה של הקבוצה בצריפין ולאחר תהליך תקינה קצר יגיע לאולמות התצוגה וללקוחות.
עבור היבואנית החדשה, קבוצת שלמה, מדובר בצעד חשוב שכן הקורסה מדורגת שנייה בחשיבותה (אחרי האסטרה) כשזה נוגע להסתערות המחודשת על ליבו של הלקוח הישראלי. יעד המכירות של המכונית עומד על כ-1,500 יחידות השנה, כשבהמשך מצפים באופל ישראל ליותר. בנוסף זו המכונית הזולה ביותר בהיצע של היבואנית, החל מ-100,000 שקלים.

הדור הנוכחי של הקורסה (רביעי במספר) הוצג ב-2006 ומאז כבר הספיק לעבור שתי מתיחות פנים. בפעם הראשונה בתחילת 2010 עברה המכונית שינויים טכניים שבין היתר שיפרו את נוחות הנסיעה, ההיגוי ותצרוכת הדלק. הפעם השנייה כבר הייתה קוסמטית בעיקרה והתרכזה בחרטום (יחידות תאורה, סבכה קדמית והפגוש קדמי) במטרה ליישר קו עם העיצוב המותגי.

אלינו מגיעה אופל קורסה המחודשת בגרסת 5 דלתות בלבד עם מנוע 1.4 ליטר (100 כ"ס) אשר משודך לתיבת הילוכים אוטומטית בעלת 4 יחסי העברה. ביצועים: תאוצה מ-0 ל-100 קמ"ש ב-13.9 שניות ומהירות מרבית של 172 קמ"ש. צריכת הדלק הממוצעת עומדת על 18 ק"מ לליטר ופליטת ה-CO2 עומדת על 129 גרם לק"מ.
רשימת האבזור של הקורסה כוללת: הגה מצופה עור, מערכת שמע מקורית קוראת קבצי MP3 עם שליטה מגלגל ההגה, חלונות חשמל קדמיים ועוד. באגף הבטיחות מציעה המכונית בקרת יציבות (כמתחייב מהחוק) אך רק 4 כריות אוויר.