סאאב 9-5 ספורט-קומבי
סאאב מוסיפה גרסה חדשה למכונית הסאלון שלה, ה-9-5. אחרי הסדאן החשובה, מגיעה סטיישן חשובה לא פחות, כשהצלחת שתי הגרסאות תסייע להבראת המותג השוודי, וכשלונן עשוי להוביל לסגירתו. סאאב נמצאת בשנים האחרונות במצוקה של ממש, שנובעת מניהול כושל של בעלת הבית הקודמת שלה – ג'נרל מוטורס. כיום, תחת בעלות ספייקר ההולנדית, סאאב עדיין מתקשה לעמוד על רגליה. בישראל מכוניות סאאב אינן משווקות מזה כשנתיים, למרות שהזיכיון לייבוא נמצא עדיין בידי חברת UMI.
גרסת הסטיישן החדשה מכונה בשם ספורט-קומבי (SportCombi), ותהיה זהה מכאנית לסדאן – ממנה התרשמנו אשתקד. השינוי העיקרי הוא כמובן לחלקו האחורי של המרכב, עם גג גבוה יותר ודלת חמישית. שינוי המבנה הוביל כצפוי לצמיחה משמעותית בנפח תא המטען, עם נתון של 527 ליטר מאחורי הספסל האחורי ועד לגובהו, ועד ל-1,600 ליטר עם ספסל אחורי מקופל. ל-9-5 סדאן תא מטען בנפח מרבי של 515 ליטר.

הספורט-קומבי תוצע עם הנעה קדמית או כפולה, ועם מנועי סאאב המוכרים. אלו מציעים הספקים של 180, 220 או 300 כ"ס בהתאם לגרסה, כמו גם גרסת דיזל עם 160 כ"ס. גם האבזור יהיה דומה, ויכלול בין היתר בקרת שיוט אדפטיבית, מתלים מתכווננים וכניסה והנעה ללא מפתח. לסטיישן תוצע גם דלת אחורית חשמלית, הניתנת לפתיחה באמצעות כפתור בתא הנוסעים או על-ידי לחיצה על שלט הנוחות. את הדלת ניתן יהיה לתכנת כך שתיפתח בגובה נמוך מהמרבי, כדי למנוע פגיעה בתקרה במקומות חניה עם תקרה נמוכה.
הספורט-קומבי תוצע לראשונה בתערוכת ז'נבה הקרובה בחודש מרץ, אז גם ניתן יהיה להזמינה באירופה. השיווק יחל בחודש ספטמבר, ולישראל – כמו יתר דגמי סאאב – היא לא צפויה להגיע.