על הכוונה של יונדאי להציג רכב פנאי קטן בתערוכת דטרויט סיפרנו לכם לפני כשבוע – והרי הוא לפניכם. בעת החשיפה בדטרויט לא אמרה יונדאי דבר על תכניות ייצור עתידיות, אבל סביר בהחלט להניח שהחברה הקוריאנית לא תתן לגל הנוכחי של רכבי-פנאי קומקפטיים נוסח ניסאן ג'וק להמשיך ללא השתתפות פעילה מצידה – נגיד ix25, למשל?

רכב התצוגה נושא את הכינוי קורב (Curb, מדרכה), רמז לא ממש עדין לייעודו העירוני. במונחים אמריקניים הוא שייך לסגמנט המכונה UAV, קיצור ל-Urban Activity Vehicle (רכב פנאי עירוני), ולפי דברי יונדאי הוא מיועד "לדור הבא של רוכשי יונדאי" עם חיי לילה עשירים. ומה יעשו אלו שנוטים להשאר בבית בערבים ולראות את "האח הגדול"? והאם אתם מבינים משהו מזה לגבי תכניות ייצור עתידיות? זה בסדר, גם אנחנו לא. מאפיין נוסף בולט ברכב הוא השימוש האינטנסיבי בטכנולוגיות תקשורת עתידיות; לפי יונדאי מדובר בפלטפורמת-ניסוי לטכנולוגיה עתידית אותה היא מכנה "Blue Link". טכנולוגיה זו מאפשרת, למשל, לנהג לחלוק את מיקומו עם חברים נבחרים מרשתות חברתיות, למשל, ועוד שלל מאפיינים החל מהתראה אוטומטית למוקד חיוני בעת תאונה, התנעת הרכב מרחוק (והפעלת הצופר...), שליחת הודעות טקסט עם הכתבה קולית, והמילה האחרונה במערכות ניווט והכוונה. רוצים עוד? פתיחת נעילת הדלתות מתבצעת באמצעות העברת אצבעות על משטח מגע, נוסח אייפון...

הקורב שוקל 1,270 ק"ג, מצוייד במנוע 1.6 ל' מוגדש-טורבו בעל 175 כ"ס ותיבה כפולת-מצמדים, ומתגלגל על חישוקי "22. בסיס הגלגלים הוא 264 ס"מ מכובדים והאורך הכללי – 417 ס"מ בלבד. בנוסף לשתי הדלתות העיקריות יש דלת-צד שלישית להקלת הגישה למושבים האחוריים. בין מאפייני הפנאי: מנשא גג ומנשא-אופניים אחורי ששניהם נשלפים.