סיטרואן C3 פיקאסו
כבר 16 שנים נערכת תחרות 'אוטו השנה' והשנה לא פחות מ-37 מכוניות הוגשו כמועמדות, כולן חדשות ובכולן נהגנו על אדמת ישראל בשנה שחלפה. רגע לפני פרסום הזוכה בואו והכירו את חמש העולות לגמר, אחת מהן היא הזוכה בתחרות אוטו השנה 2011.

סיטרואן C3 פיקאסו
המיקרוואן הצרפתי הוצג באיחור מסוים אחרי המתחרים, אבל זה לא הופך את סיטרואן C3 פיקאסו לרע, להיפך: העיצוב נאה לטעמנו, עם קווים זורמים ומודרניים, ותא הנוסעים אוורירי ונעים. הפלטפורמה זהה לזו המשמשת את סיטרואן C3 החדשה, אך מרחב הפנים גדול בהרבה וכך גם תא המטען, אפילו לפני קיפול המושבים האחוריים, שמפוצלים ונעים על מסילה (בנפרד).
סיטרואן C3 פיקאסו משווק אצלנו רק עם תיבה ידנית, שזה די מפתיע בהתחשב בחיבה הישראלית לתיבה אוטומטית (או לפחות רובוטית, שדווקא תגיע בעתיד). אבל בשורה התחתונה, בעלי משפחה שלא פוחדים להפעיל את רגל שמאל ויד ימין קצת יותר מהרגיל, יקבלו כאן חבילה ממש נחמדה.
חמש המובילות בגמר אוטו השנה: סיטרואן C3 פיקאסו
צילום: מנהל
מדוע מגיע לסיטרואן C3 פיקאסו להתברג לחמישיית הגמר?
ניצן אביבי: אני נותן את הקול שלי ל-C3 פיקאסו – ולו בגלל העובדה שסיטרואן הצליחה לגרום לקופסת נעליים עם גלגלים להראות חמודה. לזה הוסיפה היבואנית מחיר נמוך משמעותית משל משפחתית מקובלת, שהופך את החבילה המקורית הזו לחלופה מושכת עבור משפחה – בתנאי שהיא לא מפחדת מתיבה ידנית.