יגואר XF. רמת בטיחות בינונית
ארגון ה-Euro NCAP פרסם דירוג בטיחות ראשון בתולדותיו למכונית סינית, והתוצאות לא מעודדות: לנדווינד CV9 (מותג Landwind) כשלה במבחן המחמיר, וזכתה לשני כוכבים בלבד - הציון הנמוך ביותר מאז נבחנה שברולט אוויאו בשנת 2006, וזכתה בכוכב וחצי.
ה-CV9 היא מובילת נוסעים קומפקטית, והיא נבחנה טרם תחילת השיווק באירופה, עם מפרט שכלל שתי כריות אוויר בלבד. ב-Euro NCAP הסבירו כי לנדווינד הבטיחה לבצע שיפורי בטיחות במכונית, טרם יחל השיווק בינואר 2011 - אם כי לקוחות כבר יכולים להזמין אותה כעת. ה-CV9 זכתה לציונים נמוכים מאוד הן בריסוק חזיתי, והן בפגיעת צד והגנה על ילדים.

לנדווינד CV9 במבחן הריסוק. תוצאה מחפירה

בסדרת המבחנים האחרונה, נבדקו שורה של מכוניות חדשות ומעניינות (ראו רשימה מלאה מימין למעלה), בהן אודי A1 ומיני קנטרימן שהושקו זה עתה, יגואר XF המרשימה ופולקסווגן פאסאט החדשה. ובעוד שאודי A1, אופל מריבה, מיני קנטרימן, פולקסווגן פאסאט החדשה, פולקסווגן שאראן, פורד C-מקס, קיה ונגה (תאומת יונדאי ix20) וקיה ספורטאז' הצטיינו עם חמישה כוכבים מרביים, חלק מהמכוניות אכזבו.
הפתעת המבחן מגיעה ללא ספק מיגואר, שה-XF הנאה שלה הציגה בטיחות ברמה נמוכה למצופה ממכונית במחירה: ארבעה כוכבים. ב-Euro NCAP ציינו כי רמת ההגנה על נוסעים בוגרים (78%) וילדים (65%) הייתה נמוכה מהרצוי, עם ציון של 12.4 נקודות בלבד בפגיעה חזיתית (מתוך 16 נקודות אפשריות). גם ההגנה במבחן פגיעת צד בעמוד הייתה נמוכה מאוד, וההגנה בפגיעה מאחור ("צליפת שוט") לא הצטיינה אף היא. כל זאת, למרות שה-XF היוקרתית מוצעת עם שש כריות אוויר.

יגואר XF. מאכזבת
אכזבה מסוימת נרשמת גם בתוצאותיה של ניסאן מיקרה החדשה, שזוכה לארבעה כוכבים בלבד. פולקסווגן אמארוק, טנדר חדש של פולקסווגן, רושם ציון אופייני לרכב מסוגו של ארבעה כוכבים.