ניסאן ליף. 117 ק"מ בין טעינות
הסוכנות להגנת הסביבה האמריקנית (EPA) פרסמה נתון תצרוכת דלק רשמי לליף, מכונית חשמלית סדרתית ראשונה מיצרנית גדולה מזה שנים רבות. הליף, לפי מבחני ה-EPA, תצרוך כ-21 קילו-וואט שעה לכל 100 ק"מ נסיעה, תצרוכת חשמל המקבילה בעלותה לתצרוכת דלק של 42 ק"מ לליטר בנזין (99 מיילים לגלון). בכך הליף הופכת מיד למכונית החסכונית ביותר באמריקה, לפחות עד שיימסרו נתוני התצרוכת של שברולט וולט.
לפי ה-EPA, לליף יהיה טווח נסיעה של כ-73 מיילים (117 ק"מ) בין טעינות, נמוך מהצהרות ניסאן שדיברו על בין 80 ל-100 מיילים (128-160 ק"מ) בין טעינות. הבדיקה, שנחשבת למחמירה יחסית, מצאה עוד כי תצרוכת החשמל תקביל בעיר ל-106 מיילים לגלון (45 ק"מ לליטר) ו-92 מיילים לגלון בדרך בינעירונית (39 ק"מ לליטר). הליף תשווק באמריקה בהדרגה בחודשים הקרובים, ומחירה יעמוד על כ-25,000 דולר (כ-91,000 שקל) אחרי זיכוי מס למכוניות ירוקות. לפי הערכת ה-EPA, עלות התדלוק השנתית לנהג ממוצע תעמוד על 561 דולר, או כ-2,040 שקל (בהתבסס על התעריפים הקיימים כיום באמריקה).
מהנתונים ניתן ללמוד גם על רנו פלואנס החשמלית, שתהיה אמנם מעט גדולה מהליף, אך לפי ההצהרות אמורה לנסוע מרחקים דומים לאחותה היפנית. בבטר פלייס ורנו מדברים על טווח של 160 ק"מ, ואם בדיקת ה-EPA מלמדת אותנו משהו, הרי זה שהטווח האמיתי יהיה ככל הנראה נמוך יותר משמעותית.