דודג' צ'לנג'ר SRT8
דודג' שמה פס גדול של ברנאאוט על משבר הדלק, ומציגה שורה של עדכונים לצ'לנג'ר SRT8, שיהפכו אותה לחזקה מאי פעם. בראשם עומד מנוע HEMI חדש, V8 כמובן, הפעם בנפח 6.4 ליטר. יחידת הכוח הזו מייצרת 470 כ"ס ו-65.2 קג"מ, שיפור משמעותי מ-431 כ"ס ו-58 קג"מ במנוע ה-6.1 ליטר היוצא.
כדי להתמודד עם תוספת הכוח, ה-SRT8 מצטיידת גם במערך מתלים משודרג, שישפר לדברי דודג' את יכולת הפנייה והיציבות. היא תוצע גם עם היגוי מהיר מבעבר, וכיול הכולל זוויות קאמבר שליליות מלפנים, לשיפור כושר הפנייה בסיבובים מהירים, כך דודג'. ספויילר קדמי גדול יותר ישפר את זרימת האוויר בקדמת המכונית ואת יציבותה במהירות גבוהה. דודג' לא מפרסמת נתוני ביצועים של הדגם החדש, אך הוא צפוי להיות זריז יותר מקודמו, שרשם 4.9 שניות מעמידה ל-60 מייל לשעה (97 קמ"ש), ומהירות מרבית של 270 קמ"ש. ה-SRT8 צפויה להמשיך להימכר בגרסה ידנית (שישה הילוכים) ואוטומטית (חמישה), שלשתיהן ביצועים זהים.
ומה לגבי עיצוב? כאן ההבדלים כבר לא משמעותיים, ומתרכזים בסבכה קדמית בצבע הרכב במקום כרום, חישוקי "20 בעיצוב חדש וסבכה תחתונה שונה מלפנים. גם הספויילר האחורי ייצבע מעתה בצבע המרכב. שינוי נוסף ניתן למצוא בחרטום, שם הוסר סמל ראש הכבש שעיטר את מכוניות דודג' מאז 1993 ועד השנה, כשהוחלט להמשיך ולהשתמש בו רק בדגמי מותג ראם.
דודג' תציע מהדורה מיוחדת של 1,492 יחידות בארצות הברית, שתכונה Inaugural Edition ("מהדורת חניכה" או "כניסה לתפקיד"). גרסה זו תוצע בשני גווני מרכב - לבן עם פסים כחולים או כחול עם פסים לבנים, ועם מושבי עור לבן עם פסים כחולים. יהיו לה גם חישוקי "20 בגוון כרום מבריק ותגי 392, לציון נפח המנוע באינצ'ים מעוקבים. למספר הזה, אגב, משמעות היסטורית בקונצרן קרייזלר: בשנת 1957 הציגה היצרנית את הדור השני למנוע ה-HEMI, שהציע אותו נפח בדיוק.
שיווק הצ'לנג'ר SRT8 המעודכנת יחל לקראת סוף השנה. בשלב זה לא ידוע על תוכניות לשווקה בישראל.