סוזוקי קיזאשיבאיחור משמעותי לעומת התוכנית המקורית, מקווים בחברת מכשירי תנועה, יבואנית סוזוקי לישראל, להצטרף לפלח המשפחתיות הגדולות בראשית שנה הבאה עם הקיזאשי. מכונית הדגל של החברה, אשר הוצגה לפני שנה ביפן, אמורה להצטרף להיצע המקומי בחודש מרץ הקרוב.

הסיבה לעיכוב בהגעה, נעוצה בכך שסוזוקי החלה את שיווק הקיזאשי באירופה בגרסת הנעה כפולה יקרה יחסית, בעוד גרסת הנעה קדמית הוצעה רק עם תיבה ידנית. בזמן הקרוב יחל ייצור גרסת ההנעה הקדמית בתקינה אירופית, מה שאומר שהמכונית מתקדמת לכיוון ישראל במהירות.

הקיזאשי תוצע עם מנוע גדול יחסית, בנפח 2.4 ליטר שמייצר 178 כ"ס ותיבה אוטומטית רציפה. המכונית תגיע ברמת אבזור גבוהה יחסית, והיבואנית מקווה להתמקם באיזור ה-150-160 אלף שקל, כדי להתמודד פנים אל פנים מול מאזדה 6, פורד מונדיאו וסובארו B4. מכשירי תנועה בדרך כלל תחרותית מאוד מבחינת מחירים ותמורה, ויש להניח שזה יהיה הכיוון גם הפעם.