טויוטה ורסו-Sיבואני טויוטה מתכוננים אף הם להסתערות על תחום המיניוואנים הקטנים עם הוורסו-S שמוצג בתערוכת פריז. הרכב החדש, שתופס את מקומה של היאריס וורסו ששיווקה כאן הופסק לפני כמעט חמש שנים, יגיע לארץ בינואר. הכוונה היא להתחרות עימו בתת-קטגוריית המשפחתיות הקטנות (כדוגמת יונדאי אקסנט) ובשוק המסחריות הזעירות (למשל סקודה רומסטר). עבור טויוטה, הוורסו-S יוכל להוות תחליף גם ליאריס, שלא נהנית מהצלחה גדולה בשנים האחרונות בגלל שהיא מצוידת בתיבה רובוטית. לוורסו-S תיבת הילוכים אוטומטית רציפה.
 
בניגוד ליאריס וורסו, שהיתה באמת סוג של מסחרית זעירה, המכונית החדשה היא יותר מיקרו-וואן מאשר מסחרית. הוורסו-S מבוססת על הראקטיס (Ractis) שמשוווקת ביפן מאז 2005, ושתיהן נשענות על פלטפורמת היאריס. מבחינת מידות זה אומר אורך של 399 ס"מ, רוחב של 170 ס"מ, גובה של 160 ס"מ ובסיס גלגלים של 255 ס"מ. תא המטען מציע נפח של 393 ליטר או 1,388 ליטר כאשר המושבים האחוריים מקופלים.

מחירו בארץ יהיה קרוב ל-110,000 שקל, דבר שיעמידו בין היאריס לבין טויוטה קורולה וטויוטה אוריס. הוורסו-S , שתגיע אלינו מארץ השמש העולה, תצויד במנוע ה-1.3 ליטר, 100 כ"ס המוכר מטויוטה יאריס, אך בניגוד אליה יצויד בתיבה אוטומטית רציפה כמו באחותה היפנית (וגם ביאריס היפנית). זה יקנה לה יתרון ממשי על פני היאריס הרגילה.