הסטייג' השישי היה קצר מזה של אתמול אבל קשה יותר, וזאת משתי סיבות: הראשונה היא העייפות המצטברת, בעיקר אחרי הסטייג' הקודם, ובגלל התנאים בשטח – שטח מונוטוני, שטוח וניווט קשה מאוד. בנוסף, רוחות עזות שהחלו משעות הבוקר המוקדמות גרמו לענני אבק לכל אורך הסטייג', גם כאשר לא נראה אף רכב באופק. האבק היה כה חמור עד כי מסוקי הראלי קורקעו לכמה שעות טובות עקב מגבלת ראיה.

אל התנאים הללו הוסיף עופר קוקוס, נהג צוות אבסולוט, עוד עניין אישי – העייפות. אמש, מיד עם סיום הסטייג' החמישי, עופר, יחד עם שלושת אנשי צוות הסיוע – ויקו אסולין, צביקה נפתלי ויובל נוימן – התנפלו על רכב המרוץ וניסו לתקן את התקלה במשאבת ההגה. מפה לשם, נספר כי אחרי התקנה של משאבה חליפית ולאחר מכן מסרק הגה – הבעיה עדיין לא נפתרה. לקראת 3 לפנות בוקר התושייה הישראלית עשתה את שלה, ומשאבה חדשה התקבלה מצוות אחר המתחרה עם רכב זהה. ואז נשאר רק להרכיב אותה. בקיצור, לזינוק בבוקר עופר הגיע עם עיניים אדומות.

עופר מספר על מסלול משעמם, בעיקר שבילים פתוחים, ועל הרבה צוותים שעקפו אותם הודות לכוח מנוע עדיף. נועם שמיר, הנווט, התמודד עם ניווט לא פשוט בכלל ותנאי ראות מאוד מוגבלים. למרות זאת, הוא טעה רק פעם אחת. מעצם תפקידו, דאג נועם לעצירות מדי פעם ושמר על ערנותו של עופר.

גם לאנשי צוות פוינטר היה יום קשה. הרוחות החזקות שהעלו אבק גרמו לכל ניסיון עקיפה להיות מסוכן, אולם לך תסביר את זה לרז הימן שהחליט להתברג לעשיריה הראשונה. להלל סגל התווסף קושי אישי, גם הוא תולדה מאתמול – כאבים בצוואר. כידוע, תנודות רבות ברכב בשילוב משקל הקסדה לא עושה טוב לצוואר של אף אחד. וכך, הלל מסיים את אתמול עם כאבים שגונבים את כל תשומת ליבו.

בסיכום היום: מסלול הכולל ניווט קשה ונווט עם כאבים עזים בצוואר. החיבור יצר לא מעט ברבורים ועל פי הדיווח של השניים, כ-15 דקות התבזבזו על עניין זה. בהיבט הטכני, הלל גילה בסיום יום האתמול כי הייתה תקלה במחשב ניהול המנוע של הרכב. הדבר תאם את תחושותיו של רז, שבמשך כל היום התלונן על חוסר כוח ועל יכולת משיכה חלשה של הרכב. היום, לאחר שהעניין סודר, המנוע קיבל מחדש את שריריו, והתוצאות בהתאם. בנוסף, החליטו השניים להישאר עם הצמיגים ששימשו אותם אתמול, והעניין התברר כנכון, שכן היו כמה קטעי חול גם היום.

קצת מספרים – את הסטייג' הנוכחי סיימו רז והלל במקום ה-10, ואילו בדירוג הכללי הצוות נמצא במקום ה-11. עופר ונועם סיימו את היום במקום ה-27, ונכון לעכשיו הם ממוקמים 21 בדירוג הכללי. מנצח הסטייג' הוא נאסר אל-עטיה, שסיים בזמן של 03:44:35 שעות. דקה ושניה מאוחר יותר סיים מארק מילר ושלישי הגיע קרלוס סיינז. את הדירוג הכללי מוביל סיינז בפער גדול של כמעט 13 דקות מאל-עטיה. בקטגוריית המשאיות, ניקולאב הוא המנצח של היום, עם זמן של 04:20:13 שעות, והוא גם המוביל של הדירוג הכללי.