ב.מ.וו סדרה 6 החדשה, כמעט
ב.מ.וו נערכת לתחילת השיווק של סדרה 6 החדשה, ותציג בתערוכת פריז מכונית תצוגה שתמחיש כיצד היא תיראה. למרות שהיא מוגדרת כדגם תצוגה, הסדרה 6 שנחשפת בתמונות ראשונות אלה, תגיע לייצור כמעט ללא שינויים. למעשה, חישוקי ה-"20 הם ככל הנראה מהדברים הבודדים שלא יגיעו לייצור, וצפויים שינויים קלים לגוונים ולעיצוב בתא הנוסעים.
ה-6 החדשה תמשיך את דרכה של ב.מ.וו סדרה 6 היוצאת, ותציע מרכב קופה גדול עם מקום לארבעה נוסעים (2+2). הגרמנים לא חושפים נתונים טכניים כלשהם, אך ניתן להעריך שהמכונית החדשה תהיה מעט גדולה מהדור הנוכחי, כפי שב.מ.וו סדרה 5 החדשה גדולה יותר מקודמתה. ה-6 תתבסס, כמו בעבר, על פלטפורמת סדרה 5.
למרות שאין מידע גם על יחידות הכוח שיוצעו, ב.מ.וו צפויה להמשיך בנתיב שנסלל עם ה-6 הקודמת, ולהציע שלושה מנועים: צמד מנועי בנזין שישה צילינדרים מוגדש בנפח 3.0 ליטר, עם 306 כ"ס בגרסת 635i, ו-V8 מוגדש בנפח 4.4 ליטר עם 407 כ"ס בגרסת 650i, ומנוע טורבו-דיזל בנפח 3.0 ליטר עם 306 כ"ס (שתכונה 635d או 640d). גרסה רביעית תהיה ה-M6, שתוצג כשנה לאחר ה-6 הרגילה ותצוידת ביחידת ה-V8 המוגדש של ה-X5 M ו-X6 M, בנפח 4.4 ליטר ועם 555 כ"ס.
מכונית התצוגה צוידה, לראשונה בב.מ.וו, בנורות LED בכל יחידות התאורה. ייתכן ומפרט דומה יוצע בסדרה 6 הסדרתית, אולי רק בחלק מהגרסאות או בתוספת תשלום. יש לה מסך מידע מפלצתי בגודלו במרכז הקונסולה ("10.2), בו ניתן יהיה לקבל מידע על כיול המכונית, נתוני מחשב דרך, לשלוט במערכת השמע ואף לגלוש באינטרנט. בשלב זה לא ברור אם מסך בגודל זהה יוצע בדגם הסדרתי, או שב.מ.וו תבחר בגודל שגרתי יותר. מערכת השמע של בנג אנד אולפסן, עם 16 רמקולים, ככל הנראה תוצע ב-6 הסדרתית בתוספת תשלום.
ב.מ.וו תציג את הדגם הסדרתי באחת מהתערוכות הבאות – דטרויט בחודש ינואר או ז'נבה במרץ. שיווקה יחל באירופה וארה"ב זמן קצר לאחר מכן, ומחברת קמור נמסר ל"אוטו" כי הם צופים תחילת שיווק בישראל ברבעון השני של 2011.