לוטוס אבורה S
לוטוס משדרגת את האבורה (Evora), עם גרסה חדשה שתכונה אבורה S ותציע הספק גבוה משמעותית מבעבר. ה-S עדיין עושה שימוש במנוע טויוטה קאמרי בנפח 3.5 ליטר, אך יחידת ה-V6 שודרגה מ-280 כ"ס ו-35.7 קג"מ, ל-350 כ"ס ו-40.8 קג"מ בגרסה החדשה. זאת, בסיוע מגדש על.
האבורה S תציע תודות לכך ביצועים מרשימים: 4.8 שניות בלבד מעמידה ל-100 קמ"ש, ומהירות מרבית של 275 קמ"ש. זאת, לצד תצרוכת דלק מוצהרת ממוצעת של 9.8 ק"מ לליטר, ופליטת CO2 העומדת על 239 גרם בממוצע. לשם השוואה, אבורה רגילה מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 5.1 שניות, ומגיעה למהירות מרבית של 261 קמ"ש.
האבורה S זוכה גם לשינויים מתבקשים בכיול המתלים, ולבלמים משודרגים. היא תוצע עם כפתור ספורט, המשנה את תגובת המצערת, מעלה את הקו האדום ומשנה את תפקוד בקרת היציבות. לוטוס צפויה לפרסם מפרט מלא של המכונית בתערוכת פריז בראשית חודש אוקטובר.
מלבד ה-S החדשה, לוטוס תחל בעוד חודש בשיווק גרסה אוטומטית לאבורה. זו מכונה IPS (ר"ת של Intelligent Precision Shift, העברה אינטיליגנטית-מדויקת), ותציע שישה יחסי העברה. מדובר בתיבת הילוכים משודרגת של הקאמרי, שתוצע עם תפעול ידני באמצעות מנופים על גלגל ההגה.

נסיעת מבחן באבורה תפורסם במגזין אוטו בעוד מספר חודשים.