קאדילק XTS פלטינום. בדרך לייצור?
בתחילת השנה הציגה קאדילק את מכונית התצוגה XTS פלטינום, כבסיס לספינת דגל חדשה אותה היא עומדת להשיק. למעשה, למרות היומרה בשנים האחרונות, המותג היוקרתי של GM לא העמיד מתחרה ראויה אל מול מובילות היוקרה, בהן מרצדס S קלאס ולקסוס LS. ולכן מדובר במכונית חשובה מאין כמוה עבור קאדילק.
הגרסה הסדרתית של ה-XTS תשתמש ככל הנראה באותו השם, ותושק כנראה לקראת 2013. היא תהיה גדולה ומאובזרת יותר מקאדילק CTS הנוכחית, ותתבסס על אותה פלטפורמה המשרתת כיום את ביואיק לה-קרוס. בתחילה תושק ספינת הדגל היוקרתית עם מנוע V6 חדש בנפח 3.0 ליטר, ובשלב מאוחר יותר תתווסף גרסה עם צמד מגדשי טורבו. כרגע לא נראית גרסת V8 קלאסית באופק.

ייתכן שעוד קודם לקאדילאק ATS המיועדת, נראה קומפקטית חדשה לגמרי שתכונה ATS. זו תחליף את ה-BLS, ותתבסס על פלטפורמת ההנעה האחורית "אלפא" של GM. פיתוח הפלטפורמה הוקפא בעבר בצל המשבר אליו נקלעה GM, אך כעת נראה שהתוכניות חזרו להיות רלוונטיות. קאדילק ATS תוצע כסדאן, קופה ואולי אף בגרסת גג נפתח בהמשך. היצע המנועים יכלול בשלב ראשון מנועי ארבעה צילינדרים קומפקטים, כנראה מבית אופל, לצד V6 בנפח 3.0 ליטר.

עוד טוענות השמועות כי קאדילק CTS חדשה תוצג לקראת 2014, אף היא על בסיס פלטפורמת "אלפא". בינתיים, הן ה-DTS והן ה-STS, יסיימו את חייהן בחודשים הקרובים. באגף ה"שטח" נראה עדכונים מקיפים ל-SRX ולאסקלייד הענק במהלך 2013, ודגם חדש שיתבסס על שברולט טראוורס, שיושק ב-2013. יהיה זה קרוסאובר מפואר שלמעט העיצוב, לא ייועד לשטח.