מנסורי וינצ'רו
סדנת מנסורי (Mansory) מציגה: בוגאטי ויירון משופרת. הסדנה, שהוקמה ב-1989 בגרמניה ומתמחה מאז בשיפור ובהתאמה מיוחדת של מיטב האקזוטיקה, קנתה לעצמה שם טוב בעיקר בנסיכויות המפרץ, ובקרב בעלי הון רוסיים או מזרח אסייתים, ומצליחה היטב בנישה שבהחלט יכולה להיחשב לעילית עולם השיפורים.

דוגמא לכך, אולי הקיצונית עליה תוכלו לחשוב, היא השיפור לבוגאטי ויירון. ליצירה הגרוטסקית המככבת כאן קוראים מנסורי וינצ'רו ד'אורו (Mansory Vincero d’Oro) והיא אחת ויחידה, שהוזמנה על-ידי חובב ויירון אלמוני שאינו חושש מזהב, והרבה ממנו.
בוגאטי ויירון של מנסורי: כשהכי הרבה לא מספיק
צילום: מנהל
הסדנה ייצרה למעשה מרכב סיבי פחם (כפי שניתן להזמין גם ישירות מבוגאטי), אך משולב בזהב היכן שרק ניתן. כל חלקי המתכת הגלויים לעין – בחוץ ובפנים – צופו זהב טהור. בתוך אלו נמצא את ידיות הדלתות, הסבכה הקדמית, מסגרות יחידות התאורה, המראות, מכסה מיכל הדלק ועוד. באותה ההזדמנות שונה במקצת עיצוב החזית וחיפויי הגלגלים, והפנים עודכן אף בהתאם לבקשת הבעלים המאושר. כמו כן, בסבכה הקדמית שולבה האות V, המסמל את שם הדגם. מערכת תאורה נסתרת המבוססת על טכנולוגיית LED, יוצרת אווירה ייחודית בתוך תא הנוסעים, עם צבעי זהב רכים מכל עבר, כולל מאזור הדוושות והגג.

על המחיר הס מלדבר, ומאחר ומדובר בהזמנה מיוחדת לא מוסרים במנסורי כל פרטים. זול זה בטוח לא היה. זאת, למרות שהשיפור במקרה זה התרכז רק במראה - במנסורי לא נגעו במכלולים הטכניים, שכן גם אותו מזמין עשיר מצא ב-1,001 כ"ס ומעל ל-400 קמ"ש של הוויירון די והותר לצרכיו.