ניסאן X טרייל המחודש
ניסאן ביצעה עדכון של אמצע החיים ל-X טרייל, רכב הפנאי הקומפקטי שלה. הרכב, שממוצב כאלטרנטיבת השטח הקטנה של ניסאן (בהשוואה לקאשקאי המיועד לכביש), הושק בדור השני בשנת 2007, תוך שהוא ממשיך באופן ברור את עיצובו של הדור הראשון.

ואם ציפיתם לשינויים דרמטיים דווקא במתיחת הפנים, אתם עשויים להתאכזב. העדכון כולל שינויים ליחידות התאורה, שנכנסות כעת לתוך הפגוש הקדמי, פנסי ערפל חדשים וסבכה מעודכנת. מאחור ניתן לזהות נורות LED ביחידות התאורה האחוריות, ובניסאן מספרים כי ה-X טרייל המחודש גדול מקודמו בכל ממד בסנטימטר אחד. יש גם חישוקי "17 או "18 בעיצוב חדש.

ניסאן X טרייל המחודש נהנה גם משיפור במקדם הגרר, שירד מ-0.36 ל-0.35 תודות לשינויים לרצפת המרכב. שינוי זה אמור לשפר את תצרוכת הדלק במהירות גבוהה.
ניסאן מבטיחה גם שיפור לתא הנוסעים, שעיצובו אמנם לא שונה דרמטית אך יציע איכות חומרים והרכבה טובות יותר. מתחת למכסה המנוע אין שינויים רלוונטיים לשוק המקומי: מנוע הטורבו-דיזל (2.0 ליטר) שודרג כדי שיעמוד בתקני הזיהום של יורו 5, אך עדיין לא צפוי להגיע לישראל. מנועי הבנזין, בנפח 2.0 ליטר (141 כ"ס) ו-2.5 ליטר (169 כ"ס), נותרו ללא שינוי. אלו ישווקו אצלנו ככל הנראה במחירים דומים לדגם שלפני מתיחת הפנים – 200,000 שקל ל-2.0 ליטר, 220,000 שקל ל-2.5 ליטר.
מחברת קרסו נמסר כי עדיין לא ידוע מתי יחל שיווק מתיחת הפנים בישראל. באירופה, הדגם המחודש ישווק במרבית השווקים החל בחודשים ספטמבר-אוקטובר.