לא בכדי כונתה המוסטאנג הזו מ-1969 Boss; מנוע 7.0 ליטר עם 375 כ"ס הבהיר לכל חוצפן ברמזור מזדמן מי הקובע כאן...בית המכירות האמריקאי האקסקלוסיבי RM Auctions מתמחה בכלי רכב נחשקים, לרוב אקזוטיים וכמעט תמיד במצב "כמו חדש". אין פלא אם כן שמכירות פומביות אותן הוא מארגן זוכות לתשומת הלב המרבית של כל אספן רכב קלאסי הראוי לשמו, משני צידי האוקיינוס.

אחת ההתמחויות של בית המכירות היא מכירה לפי נושאים; בחודש שחלף בוצעה מכירה של עשרות יצירות מופת שכולן עונות להגדרה "מכוניות שרירים אמריקאיות", מושג שבאמריקה הגיע לממדי סמל לאומי, אייקון פטריוטי ממש, הבז לכל תוצרת אחרת המכנה עצמה "מכונית ספורט"; לפי האמריקאים אין תחליף לסמ"קים – והרבה, להמון כוח-סוס ולביצועי-קו-ישר שקשה היה להתחרות בהם.

אירוע המכירה התרחש בסאן דייגו שבקליפורניה. עשרות מכוניות שרירים במצב חדש עלו בזו אחר זו לבמה, והוצעו למכירה במחירים הנעים בין עשרות למאות אלפי דולרים ליחידה. בהן ניתן למצוא לא מעט יצירות נדירות ומיוחדות, שהוצעו בשעתו באלפי ולעיתים במאות עותקים בלבד. חשוב לזכור שמדובר בגרסאות חמות של יצרניות ענק כמו פונטיאק, שברולט, פורד ועוד.

הצילומים בגלריה המצורפת צולמו כולם בידי צלם הבית הוותיק של בית המכירות – דארין שנאבל – וכולם מהווים חלק מה-"Book" שיוצר עבור כל מכונית. חובבי הז'אנר: נא להישען לאחור, לפתוח את הגלריה ולדפדף. לחלום לא עולה כסף, בינתיים.