לאחר שכבר נצפתה בתמונות ריגול וגם בניסויים על מסלול הנורבורגרינג חשיפתה של סוזוקי סוויפט החדשה לא הייתה בגדר הפתעה. עם זאת בסוזוקי הצליחו להפתיע כאשר חשפו תמונות ראשונות של הסוויפט החדשה שנראית, ובכן, כמו הסוויפט היוצאת. אמנם אם מתבוננים ביסודיות ניתן להבחין בפנסים גדולים יותר מלפנים ומאחור, חלון דלת אחורי שונה וקורה C צרה יותר.

זה אולי לא נראה כך אך הסוויפט החדשה ארוכה ב-9 ס"מ (385 ס"מ) מזו המוחלפת שנחשבה לאחת הקטנות הצנועות במידותיה. עיקר הגידול מתבטא בסיס הגלגלים שעומד כעת על 243 ס"מ, 5 ס"מ יותר מאשר בעבר, מה שמבטיח מרווח פנים משופר. יתר המידות נשארו דומות: הגובה גדל בס"מ לכדי 151 ס"מ והרוב בחצי ס"מ לכדי 169.5 ס"מ.

את מנוע ה-1.3 ליטר שלא הגיע לארץ מחליף מנוע 1.2 המספק 94 כ"ס ב-6,000 סל"ד ו-12 קג"מ ב-4,800 סל"ד. על פי סוזוקי יאפשר צריכת דלק ממוצעת של 20 ק"מ לליטר ופליטת C02 של 116 גרם לק"מ בגרסה הידנית. מנוע זה יוצע עם גרסה אוטומטית כאופציה. כרגע לא נמסרו פרטים לגבי גרסת ה-1.5 ליטר שכן הגיע לארץ. בהתאם ליעוד האירופאי תוצע גם גרסת דיזל חסכונית, ולא רלוונטית עבורנו, וצפויה גם גרסה היברידית שקונספט שלה כבר הוצג בתערוכת טוקיו האחרונה. הפרטים המלאים על הסוויפט יתפרסמו בהמשך הקיץ.