מבוסס על SUV ענקיים מבית GM ולהיט בקרב ראפרים, סוחרי סמים והמתקשים לדייק בחנייה: האמר H2בעבר כבר דיווחנו לכם על 'פיצוץ' עסקת מכירת האמר לתאגיד סיני ואף על הסיכוי להפסיק לייצר את הגרסאות המיועדות לצבא. עתה נגמר הסיפור של האמר באופן סופי ומוחלט.
ביום שלישי שעבר, ה-25 למאי, בשעה 09:00 בבוקר התגלגל ההאמר האחרון מפס הייצור במפעל החברה שבשרברפורט – לואיזיאנה. על-פי תכנוני החברה האם (GM) אמור היה המפעל לסיים פעילותו כבר בתחילת ינואר השנה, אך הזמנה מיוחדת מצד חברת השכרה אמריקאית (ששמה לא פורסם) הותיר את המפעל פעיל עד עתה, לסיום ייצור 850 היחידות הנוספות שהוזמנו. במפעל אגב, יוצרו דגמי האמר H3 וה-H3T (גרסת הטנדר).

עם סגירת שעריו נסתם הגולל על ייצור אחד ממותגי השטח הצעירים אך המפורסמים בעולם, מותג שהחל דרכו כראוי לרוב אייקוני השטח הידועים בעולם – במלחמה; מלחמת המפרץ הראשונה ליתר דיוק – והפך לסמל אמריקאי פטריוטי עם גרסאות אזרחיות של ה-H1. האמר H2 התבסס על השברולט טאהו/GMC יוקון הענקיים ויוצר בין 2002 ל-2009. ה-H3 התבסס על הטנדרים ה"קומפקטיים" של GM – השברולט קולוראדו/GMC קניון ויוצר מ-2005 ועד עתה, כאשר מ-2007 יוצר גם במפעל GM בפורט אליזבט שבדרום אפריקה. ה-H3 הוצע כאמור הן בגרסה סגורה עם 5 דלתות והן בגרסת טנדר 'דאבל קבינה'.
האמר נסגר – זהו זה
צילום: מנהל
 
שוורצנגר אהב אותי; H1 בריון על אזרחי
 
 
ניתן להניח שאכן עם סגירת המפעל האחרון שייצר רכבי האמר ירד המסך על המותג, אך אינספור המועדונים, כלי הרכב נושאי השם המסתובבים בעולם (ובעיקר בארה"ב) והשם המפורסם לא ייעלמו כל-כך מהר וסביר להניח שינוצלו עד תום מצד GM. ייתכן בהחלט והקונצרן יעשה שימוש בשם לגרסאות או אף סדרות של רכבי שטח או טנדרים; עדיין יש למותג ביקוש בקרב יצרני צעצועים ומוצרים שונים שיידרשו גם בעתיד לקבל אישור (ולשלם תגמולים...) ממחזיקת הזכויות על השם ואולי, למרות הסיכויים הנמוכים, יצליחו אי-אלו ארגונים או קבוצות (בראשם עובדי החברה) להחיות את המותג באופן עצמאי. האופציה האחרונה נראית רחוקה מאוד מלהתגשם, אך אין לדעת...