יו"ר רנו והמנכ"ל המיתולוגי והכריזמטי שלה, קרלוס גוהן, ימשיך בתפקידו למשך 4 שנים נוספות. כך הוחלט בישיבת מועצת המנהלים של החברה בעת אישור הדוחות הכספיים של הרבעון הראשון של 2010. גוהן מכהן כיו"ר רנו מאז שנת 2001 ונחשב תומך נלהב במיזם בטר פלייס בראשותו של שי אגסי. אנו בטוחים שיש כמה פרצופים מחייכים בהנהלת בטר פלייס.

ארכיטקט הברית עם ניסאן, ולאחרונה גם עם דיימלר, ציין כי הידוק הקשר בין היצרניות ויצירת סנרגיה בניהן, ממשיכה להיות הדרך בה יצעדו החברות הללו. מאמצי החברה ימשיכו בניסיון לבסס ולשפר את איכות המוצרים, מה שייתן גיבוי למבצעי "לא רואה מוסך" כמו שראינו לאחרונה. בנוסף צפויה רנו להשקיע בשנים הקרובות בהרחבת החדירה בשווקים מתים, דוגמת ברזיל, מקסיקו והודו.
אפרופו הודו, לרנו כבר יש תוכניות בשרוול. בדומה להונדה, גם רנו מבקשת לייצר מתחרה לטאטא נאנו המצליחה כשתג המחיר יהיה דומה לנאנו ויעמוד על 2,500 דולר. בניגוד לנאנו, לרנו אין כרגע תוכניות לייצוא מחוץ להודו. אם כבר תצא מכונית התקציב המתוכננת של רנו מחוץ להודו יתכן וזה יקרה בגרסה חשמלית שעשויה להיות יקרה מידי עבור השוק המקומי, אך מספיק תחרותית בשווקי החוץ שהולכים ומתמלאים במתחרים.

אספקט הבטיחות של מכונית כזו זולה לא צוין בהודעה של קרלוס גוהן, לא עניין של מה בכך עבור יצרנית המתפתח את תדמיתה באספקט הזה.