תמוז ביטוח בשת"פ עם קבוצת עופר-אבניר הודיעו על שיתוף פעולה בו יציעו לבטח כלים דו-גלגלים ממותגי קימקו, פיאג'ו, וספה, אפריליה וסוזוקי בביטוח חובה זול יותר מזה שמקנה ה'פול'.

כזכור, באוקטובר 2009 החליט משרד האוצר להעלות בצורה דרמטית את תעריפי ביטוח החובה לכלי הרכב הדו-גלגליים. למרות פעילויות מטה מאבק הרוכבים ואיגוד יבואני הרכב הדו גלגלי בנוגע להעלאה הלא ריאלית, הועלו תעריפי הביטוח בסוף 2009. "המצב היום הוא בלתי נסבל". אומר גיורא נדל, הבעלים ומנכ"ל של סוכנות 'תמוז' "על פי פרסומי משרד המפקח על הביטוח, למעלה מ-75% מרוכבי הדו-גלגלי אינם מעורבים בתאונות או הרשעות. אין שום סיבה המצדיקה את דחיקתם לביטוח ב'פול' בתעריפים שערורייתיים. זאת במיוחד לאחר ההעלאה האחרונה בחודש נובמבר 2009".

לטענת תמוז ועופר-אבניר, לביטוח שהם מציעים מספר יתרונות, כמו למשל: מתן ביטוח חובה בכיסוי מלא ללא השתתפות עצמית. הצעות ביטוח משופרות גם לרוכבים צעירים (בעלי נתוני ביטוח טובים, כמובן) כמו גם לעוסקים עצמאיים שכליהם הדו"ג רשומים על שם אדם פרטי (ולא על שם תאגיד).
תפוז ועופר-אבניר גם מציגים דוגמאות להצעות ביטוח הזולות שהם מבטיחים, לדוגמא: צעיר בן 24, בעל 4 שנות ותק, ללא הרשעות או תאונות, ישלם 4,689 ש"ח במקום 5,842 ש"ח ב'פול'. זה גם הסכום אותו ישלם הצעיר שלנו גם אם הוא מוגדר "כעצמאי" – 4,689 ש"ח במקום 7,594 ש"ח ב'פול'

ביטוחי החובה המוצעים על ידי 'תמוז' יבוצעו באמצעות החברות 'אליהו' ו'הראל.