רנו פלואנס חשמליתחברת טלדור, ספקית של פתרונות עסקיים וטכנולוגיים בתחומי התוכנה, החומרה, התקשורת ומיקור חוץ, מצטרפת למיזם הרכב החשמלי של בטר פלייס (Better Place). במסגרת ההסכם טלדור תחל כבר כעת בתהליך מדורג ורב שנתי בו היא תעביר את צי רכביה להנעה חשמלית. בטר פלייס מצידה, מתחייבת לחכירת כלי רכב בכמות מינימאלית ולהפחית את עלויות התחבורה של טלדור (רכש/ליסינג והוצאות על אנרגיה) בכ-20% בממוצע שנתי לתקופה של 3 שנים.
בשלב ראשון יוקמו עמדות טעינה לכלי הרכב החשמליים של בטר פלייס בחניון שבבניין המרכזי של טלדור בפתח תקווה. במקביל בטר פלייס תחל בהיערכות, בתכנון ובהתקנת רשת הטענה חשמלית לעובדי חברת טלדור הן בחניוני החברה והן בחלק מבתי העובדים שייבחרו להשתתף במיזם.

"אנו שמחים להיות חלק מקבוצה של חברות ישראליות מובילות שיהיו הראשונות להצטרף למיזם של בטר פלייס". אומר אריה רימיני, מנכ"ל טלדור. "אנו רואים בחזון של בטר פלייס – לנתק את העולם מהתלות בנפט ולהקטנת עלויות התחבורה – אינטרס עסקי-כלכלי, אך מעל לכל אינטרס לאומי ישראלי וכלל עולמי. רימיני גם הציב יעד ראשון ל-2011 – החלפת כמה עשרות כלי רכב ממצוות כלי הרכב של טלדור המונה כ-1,000 כלי רכב.