מרצדס SLS, ספינת הדגל הספורטיבית של מרצדס שאמורה ככל הנראה להגיע גם לישראל, זוכה בתערוכת ניו יורק לגרסת ייעודית למסלול. בדומה לב.מ.וו Z4 GT3 עליה סיפרנו לכם לאחרונה, גם המרצדס הזו מיועדת לליגת ה-GT3 ותחל להתחרות בעונת 2011 במסגרת קבוצות מירוצים פרטיות (כרגע אין מידע רשמי לגבי קבוצה רשמית של היצרן).

מבחינה מכאנית עדיין נמצא בחזית את מנוע ה-V8 בעל 6.3 ליטרים, אך כאן הוא זונח את התיבה כפולת המצמדים לטובת תיבה סיקוונסיאלית ייעודית למירוצים עם 6 הילוכים. נתוני הספק רשמיים לא נמסרו, אך אלו יהיו תלויים במשקל המכונית (שגם הוא לא פורסם) ובדרישות הקטגוריה, שקובעת רף הספק/משקל אחיד לכל המתחרים על מנת להגביר את התחרותיות. במילים אחרות – יש סיכוי טוב שלגרסת המירוצים יהיה הספק פחות גבוה מ-563 הסוסים של הגרסה הסדרתית...
באופן מפתיע, שמרה ה-GT3 SLS על דלתות כנפי השחף היפהפיות, אך פרט לכך קשה לטעות בייעודה של המכונית – מאחור מותקנת כנף מתכווננת עצומת ממדים ודיפיוזר חדש, ומלפנים שבכה שונה, כונסי אוויר גדולים יותר בצידי מכסה המנוע וצבע ייחודי. עוד יצוינו גלגל הגה ללא חלק עילי, שזכה למהלך מקוצר ותגבור תלוי-מהירות, ובלמי דיסק "רגילים" (ולא קראמיים) המצוידים במערכת ABS שכוילה בהתאם לייעוד הרכב החדש.