גרסאות מאורכות בסיס גלגלים לכלי רכב אירופאים דוגמת אודי A4 או וולוו S80 הנן מחזה נפוץ למדי בשוק הסיני. גם ב.מ.וו מציעה שם גרסאות מתוחות שכאלה, כך שהיה זה רק עניין של זמן עד שסדרה 5 החדשה תמתח גם כן.
ב.מ.וו סדרה 5 החדשה זוכה לקבל על בסיס גרסת הסדאן תוספת של עוד 14 ס"מ ליושבים מאחור. אורך בסיס הגלגלים הנו 310.8 ס"מ ואורכה הכולל של הלימוזניה הסינית 539 ס"מ. עם ממדים שכאלה, הגרסה המאורכת של סדרה 5 ארוכה יותר מסדרה 7 החדשה שלה בסיס גלגלים של 307 ס"מ ואורך כולל של 507 ס"מ. עם זאת יש לזכור כי גם לסדרה 7 יש גרסה ארוכה (בסיס גלגלים של 321 ס"מ ואורך של 521 ס"מ).
המכונית תוצע עם מגוון מנועי 6 הצילנדרים של החברה, החל מהבסיס 523iL (עם 204 כ"ס) ועד ה-530iL (עם 306 כ"ס) ועם אופציה לתיבה ידנית (6 הילוכים) או אוטומטית (8 הילוכים).

לעת עתה המכונית תיוצר במפעלי החברה בסין (בשאנגיאנג) וגם תימכר בסין בלבד. לאור העבודה שהשוק הסיני היה הרביעי בגודלו ליצרנית הבווארית (עם 90,536 יחידות שנמכרו בשנת 2009), אין זה מפתיע.