ניסאן GT-Rבמקביל לחשיפה מקומית ראשונה בתערוכת אוטומוטור מתחילה ניסאן ישראל רשמית את פעילותה בגזרה הספורטיבית. עם הצגת ה-Z370 וה-GTR האימתנית בתערוכה, חונכת ניסאן ישראל חטיבת סופר-ספורט מרתקת למדי.
ה-GT-R שמצוידת במנוע ה-3.8 כפול המגדשים (485 כ"ס, 310 קמ"ש, 3.5 ש' למאה) אמנם נחתה בארץ ימים ספורים לפני ה-370Z אך ניאלץ להמתין עד לחודש נובמבר כדי לראות אותה על אספלט ישראלי. מצד שני זו פעם ראשונה שבקרסו, היבואנית, מודיעים רשמית על תחילת שיווקה של אגדת הרינג. ואם אתם מתעניינים, תג המחיר יעמוד סביב ה-800,000 שקלים.

מאידך כבר בימים אלה מתחיל שיווק ה-370Z שהמהדורה האירופאית שלה נחשפה לפני שנה בדיוק. זו תוצע בגרסה אוטומטית עם שבעה הילוכים (ניתן יהיה לקבל גם גרסה ידנית בהזמנה מיוחדת). והכוונה להביאה בשתי רמות גימור במחיר של 350,000 או 385,000 שקלים. בניסאן ישראל מתכוונים להביא גם את הגרסה הפתוחה שתעלה 395,000 שקלים.

ניסאן 370Z מצוידת בגרסה מחוזקת למנוע ה-3.7 ליטר המוכר מאינפיניטי שמייצר 332 כ"ס (הזינוק למאה יארך 5.3 ש' בידנית או 5.5 ש' באוטומטית). ברור שהכוונה העיקרית היא להשתמש בשני הדגמים המושכים האלה כמקדמים לתדמית של ניסאן שעדיין אינה נמצאת במקום מספק מבחינת קרסו. מה שעוד מובן מאליו, שלחובבי הרכב הולך להיות מעניין.