בניגוד לרוב מכוניות הקונספט המוצגות בימים אלה בתערוכת ז'נבה, אשר שמועות וידיעות עליהן הודלפו לאינטרנט ונשחקו עד דק בעיתונות עוד לפני פתיחת הדלתות, סיטרואן שמרה על דממת אלחוט והפתיעה עם קונספט ספורטיבי יפהפה בתערוכה עצמה.

הסרוולט (Survolt) מהווה המשך עיצובי ורוחני לקונספטים הקודמים מבית סיטרואן, ה-GT מתערוכת פריז 2008 והריוולטה (REVOLTe) מתערוכת פרנקפורט האחרונה, אך פרט לכך אין ביניהן כל קשר. בעוד שה-GT הייתה מכונית תצוגה בטכנולוגית תא-דלק שיוצרה עבור המשחק 'גראן טוריסמו 5' והריוולטה הייתה מכונית היברידית פלאג-אין במבנה האצ'בק (שנועדה – כנראה – לרמז על ה-DS2 העתידית), הסרוולט היא מכונית ספורט עם הנעה כל-חשמלית לתצוגה בלבד – ואיזו תצוגה מדהימה...
עם ממדים קומפקטיים להפתיע (רק 385 ס"מ לאורך ו-120 ס"מ לגובה), הסרוולט מציגה שילוב מרהיב בין קווים כוחניים בחזית – עם לוע פעור, בתי גלגלים מנופחים וחצאיות עמוקות – לבין קווי גוף ואחוריים המפוסלים באלגנטיות עגלגלה ומאזכרים את אודי TT והאחות לבית פיג'ו, ה-RCZ.
סיטרואן לא שחררו נתונים טכניים רשמיים אודות הסרוולט אך ציינו כי זו "הוכחה עוצרת נשימה למחויבות של סיטרואן לפליטת מזהמים נמוכה" וסיפרו שהם שוקלים ייצור של סדרת מכוניות מוגבלת עבור מירוצי-קאפ ייעודיים. אנשי החברה יודעים גם לספר כי מצברים חשמליים מפוזרים לאורך רצפת הרכב, כולל בחזית ובאחוריים, ושאת ההנעה מספק מנוע חשמלי בהספק 272 כ"ס אשר מניע את הגלגלים האחוריים.
אם תשאלו אותנו, קרוב לוודאי שההצהרות המפוצצות חסרות כיסוי ושמדובר בעיקר בתרגיל עיצובי ויחצ"ני שנועד למשוך תשומת לב לדוכן החברה בתערוכה – ולפי התוצאה המרהיבה, נראה שהם בהחלט הצליחו במשימה.