מימין: שברולט וולט, קרוז ואורלנדומבחר הדגמים שמשווקת שברולט בארץ מצטמצם מהותית השנה בגלל חובת בקרת היציבות. הפגיעה המרכזית מבחינת היבואן, UMI, היא כמובן הפסקת יבוא שברולט אוויאו הפופולארית. אבל למעשה כל מבחר הדגמים שפותח בזמנו על ידי דייהו, לפני השתלטות ג'נרל מוטורס, נוטש אותנו וזה כולל את האופטרה, הויואנט והאפיקה. ולכן, לראשונה בשנים האחרונות, יהיה מבחר הדגמים שברולט אמריקה גדול משברולט קוריאה.

"מבחינתנו זו שנת החלפת משמרות עם הפסקת היבוא של כל המכוניות ששברולט לא פתחה". מסביר ירון גורטלר סמנכ"ל השיווק של UMI. "בגלל נושא בקרת היציבות נצטרך להפסיק את שיווק האופטרה והאוויאו וייקח קצת זמן עד שתגיע המחליפה. גם שיווק הויואנט והאפיקה הופסק".
לפי גורטלר 2011 היא שנת מפתח עבור המותג המדובר עם שפע השקות חשובות לשוק. מדובר במיוחד בשברולט אוויאו החדשה שקדימון בגרסת 5 דלתות כבר נחשף בתערוכת דטרויט האחרונה. בינתיים התגלגלו לרשת תמונות גם של גרסת הסדאן. אם יתברר שכך תיראה המכונית, בהחלט ניתן להבין כיצד ב-UMI מדברים על קפיצת מדרגה דומה לזו שעשתה השברולט קרוז ביחס לאופטרה.
בהמשך אותה שנה אמורים לנחות גם האורלנדו (מיניוואן 7 מקומות על בסיס הקרוז) שיחליף את הויואנט, הספארק הקטנה (שעדיין אין החלטה סופית לגביה) והוולט החשמלית הייחודית. כל אלה בפירוש ייצרו שנה תוססת למותג.

ומה קורה בינתיים. הקרוז תשמש כמנוף העיקרי לשמירה על נתח השוק של שברולט, אבל חידוש מעניין יהיה בגזרת שברולט מאליבו. מדובר בתחילת שיווק של גרסת ה-2.4 ליטר שלה תיבה אוטומטית עם שישה הילוכים. לפי היבואן היא לא תהיה זולה מהותית מגרסת ה-3.5 ליטר המוכרת אבל תסייע להתגבר על המחסום הפסיכולוגי שמעמידים המנועים הגדולים בפני חלק מהקהל.