הדגם החדש של פולקסווגן שאראןפולקסווגן לא זונחת את תוכניתה התלת שנתית ובתערוכת ז'נבה הקרובה תציג היצרנית הגרמנייה את הדור הבא של מוביל הנוסעים שלה, השראן. לכבוד ההשקה, ובכדי לייצר ענין במוביל נוסעים סתמי ולא מעניין במיוחד, העלתה החברה אתר אינטרנט יעודי המציג ספירה לאחור עד מועד הצגת המכונית.

השראן משווק כבר משנת 2003 ולמרות זאת, רק עתה מוצג הדור השני של המיניואן, אשר עבר עם השנים עדכונים קלים בלבד בתחום ההנעה ובתחום הבטיחות. בניגוד לשני הדורות הראשונים של הרכב אשר הציגו שיתוף פעולה בין פורד לפולקסווגן והניבו את הפורד 'גלאקסי' הקודם, ה'אלהמברה' של סיאט וכמובן את השראן של פולקסווגן, הפעם תציג היצרנית פלטפורמה שתוכננה באופן עצמאי על ידה.

היצרנית לא מסרה פרטים טכניים על הרכב אולם, לנו נראה כי הרכב יהיה ארוך יותר, יציג שורת מושבים שלישית אמיתית וכן דלתות נוסעים הנעות על מסילה. המכונית, שרק חלק קטן ממנה נחשף באתר המיועד מציג פנים טיפוסיות של פולקסווגן, כפי שראינו בגולף החדשה, בפולו ובשירוקו.

השראן יגיע לשווקים ביולי השנה. נוכח התעוררות שוק מובילי הנוסעים הישראלי עם הגעתו של הגלאקסי המחודש של פורד, ייתכן והיבואן הישראלי ישקול את הבאתו של השראן החדש לישראל.