לא פעם נדמה שבטופ של תעשיית הרכב, בקרב מותגי העילית השונים, תעשיית התוספות, המוצרים הנלווים והגאדג'טים למיניהם אף עולה על ההשראה; כמות השעונים, התיקים, הביגוד, העטים ועוד תופיני יוקרה המשודכים ללא מעט מכונית-על/פאר/יוקרה (מחקו את המיותר) לא פעם עולה בכמה מונים על המוצר המקורי ונראה כאילו שהמכוניות עצמן, מושא ההשראה, הן רק התירוץ לייצור כל הגאדג'טים והתוספות למיניהם.
אבל, מסתבר שמותגי עילית טוב להם להתחבר בינם לבין עצמם, ולא משנה אם מדובר על חיבור בין מכונית ספורט לשעון, בין מטוס מזוודה או בין סכין לרובה ציד איכותי; יוקרה הולכת טוב עם יוקרה והאחד תורם לשני – לבטח בכל הקשור ליחסי ציבור ופרסום.

בנטלי הוותיקה, מסמלי האריסטוקרטיה הבריטית המובהקים ביותר, נהנית מלא מעט שיתופי פעולה יוקרתיים, ודי להזכיר את השת"פ ארוך השנים עם יצרנית השעונים ברייטלינג או התיקים שדאנהיל או אגו תופרים עבורה בכדי לקבל תמונה כללית.
על הבנטלי מולזאן כבר סיפרנו לכם. שיווקה של לימוזינת-העל החדשה אמור להתחיל בעוד כחצי שנה, כאשר ההזמנות ליצירה שעולה (החל ב-) 285,000$ בארה"ב החלו להתקבל זה מכבר. לכבוד האירוע המשמח משיקה "יצרנית הבית" של בנטלי בתחום העטים – Tibaldi האיטלקייה – ליין של עטי יוקרה ש"איכות בנייתם, החומרים מהם הם עשויים ואיכות פעולתם לא יביישו את המותג ממנו קיבלו השראה", מבטיחים בטיבאלדי. עם רזומה של ייצור אי-אלו סדרות עטים עבור בנטלי (שמן הסתם ניתן היה לרכוש גם ללא הבנטלי הנוסעת...) גם הסדרה האחרונה אינה מביישת את הפירמה; העטים עשויים – בהתאם לדגם – מחומרים כמו זהב אדום 18 קאראט, כסף 'סטרלינג', מגוון סוגי עץ יוקרתיים, פלדות איכותיות ועוד חומרים המוצעים בארסנל הנמצא בשימוש בבניית בנטלי מולזאן אמיתית.

העטים מוצעים בכמה דוגמאות וכעטים נובעים או כדוריים. מחירים לא נמסרו באופן רשמי אך ממקורותינו נמסר כי מדובר בטווח הנע בין 5,000 ל-10,000 דולר לעט. טוב, זה עדיין יותר זול מהמולזאן...