לפני כשנה וחצי הודיעה 'דלב מוטוספורט', יבואנית KTM, על כוונותיה בשיווק ה-X-BOW בישראל. אז דיברה היבואנית על תחילת שיווק במרץ 2009, אבל זה כמובן לא קרה בין היתר בגלל נושא מיזוג האוויר: פריט חובה בכל כלי רכב הנמכר בישראל.
כעת טוענת היבואנית שהיא קרובה להתגבר על מכשול זה בסעיף התקינה הישראלית ושכבר בחודשים הקרובים היא תוכל לשווק את המכונית בארץ. היבואנית גם מדברת על שמשה קדמית קטנה שהתווספה למרכב – שוב, כדי לענות על דרישות התקינה שכן במקור לרכב אין אפילו את זה ויש צורך בקסדה.

מכונית ראשונה תגיע לארץ כדי להשתתף בתערוכת הרכב אוטומוטור וכדי לערוך היכרות בשלושה מימדים עם הקהל המקומי. עדיין לא ברור אם היבואנית תוכל להשתמש בה להדגמות חיות (בגלל היעדר מיזוג האוויר). מה שברור שהמכונית הכל כך מיוחדת הזו תמשוך המון מבטים.

ה-X-BOW פותחה על ידי KTM בשיתוף דהלארה האיטלקית והיא מצוידת במנוע 2.0 ליטר המוגדש של אודי שמייצר 240 כ"ס. מחירה בישראל צפוי להיות בסביבות ה-700,000 שקלים בארץ. לטענת היבואנית, יש מספר לקוחות שהביעו עניין במכונית שבעיקרון מתאימה יותר לימי מסלול הנהוגים באירופה והרבה פחות לנהיגה יומיומית.

זה המקום לומר כי לפני כחצי שנה הודיעה KTM על הפסקה זמנית בייצור הכלי. הסיבה? דרישת שוק נמוכה מהצפוי. מכאן שכוונותיה הטובות של 'דלב מוטוספורט' לגבי ה-X-Bow מותנות בתוכניות המיועדות עבורו מצד היצרנית, תוכניות שכרגע לוטות בערפל.