הנה זה רשמי: מוטו גוצי האיטלקייה מייצרת את האופנוע המהיר בעולם!
צעיר איטלקי בן 26, פאולו טורינה, לא ידע אם לצחוק או לבכות כאשר הוציא מתיבת הדואר שלו זימון לבית המשפט באשמת רכיבה במהירות מופרזת במקצת, של לא פחות מ-616 קמ"ש! נתון זה, במידה והיה נכון, מן הסתם, לא רק מהווה שיא עולם לרכיבה על כביש ציבורי אלא גם שיא מהירות בלתי מעורער לאופנוע המורשה לתנועה על הכביש.

הצעיר ההמום ניגש עם אופנועו הוותיק למשפט, וחדל מלחייך כאשר הבין שבצד השני של הדוכן יושב "מומחה" שלא נופל בהבנתו מהמוכר אצלנו; משהו בסגנון "הנה התצלום, תוכיח שאין לך אחות" אילץ אותו להתחיל ולהזיע ולפנות, לא פחות ולא יותר, לחברת מוטו גוצי על-מנת להשיג אסמכתה רשמית לכך שאופנועו – גרסת קאסטום וותיקה – מסוגל ביום טוב, בירידה ועם רוח גבית, להראות 185 קמ"ש על השעון.

בסופו של הליך בירוקרטי משעשע – ולאחר המצאת המסמכים הדרושים ("כן, הדגם האמור מתוצרתנו לא מסוגל – אפילו בנפילה – להשיג מהירות שכזו"...) הוכח שהמצלמה ש"תיעדה" את עבירת המהירות פישלה והיה בה כשל טכנולוגי. כמה מפתיע.
פאולו טורינה הצהיר כי במידה ובית המשפט יכריע לטובת מצלמת המהירות, הוא יתנחם בכך שספר השיאים של גינס יאלץ להכיר בשיא רשמי עליו חתומות רשויות רשמיות של ממשלת איטליה...

אגב, צילום של טופס הקנס מוסגר והוענק על-ידי טורינה לסוכנות מוטו גוצי בה רכש את אופנועו, ושם הוא מתנוסס בגאווה ובמקום בולט.
בכל זאת, 616 קמ"ש יכולים להיות מקדם מכירות לא רע; "הנה ההוכחה ששום דבר לא מתקרב למהירויות שאופנוע מוטו גוצי מסוגל לפתח. וזה רשמי...", הסביר בעל הסוכנות המשועשע.