בתערוכת לוס-אנג'לס 2007 הציגה פורשה גרסה היברידית של פורשה קאיין, והצהירה כי המכונית תצא לשוק עד סוף העשור. לאחר שגילנו מספר פרטים טכניים על רכב השטח היוקרתי, מגיעה תורה של נסיעת מבחן "לא רשמית" לקראת מועד ההשקה הצפוי.

כתבי הרכב של מגזין אוטוקאר הבריטי הצטרפו למבחני דרכים של הדור הבא של הפורשה קאיין, והם מציינים מספר פרטים חדשים לגבי הגרסה ההיברידית. יחידת ההינע מסוג טורסון תהיה זו של האודי Q7, קלה וקומפקטית יותר ותיבת הילוכים חדשה בת שמונה מהירויות תוצע, כולל מצב "חשמלי".

את חלק הבנזין ביחידת ההנעה תופס מנוע V6 שמגיע מאודי, בנפח 3.0 ליטרים עם 333 כוח סוס וכ-45 קג"מ. המנוע החשמלי שמצורף אליו מוסיף עוד 52 כוח-סוס צנועים, ויותר משמעותי – עוד מעל 30 קג"מ, מה שמבטיח האצה זריזה ברמזורים ובתנועה עירונית בכלל. התאוצה מ-0 ל-100 אמורה להתבצע ב-6.8 שניות בלבד, נתון זהה לזה של הקאיין S הנוכחי לו מנוע בעל 386 כוח-סוס, כאשר המנוע החשמלי לבדו מספיק למהירות עד כ-50 קמ"ש, כאשר הסוללות המצויות מתחת לתא המטען אינן פוגמות בזוית הנטישה של הרכב ותוך פגיעה מועטה בנפח תא המטען. בפני הנהג תוצג בקונסולה המרכזית מצבה של יחידת ההנעה ותצרוכת החשמל, כפי שנהוג בעולם ההיברידי (כך התחילה טויוטה עם הפריוס, וכך כולם ממשיכים).

הדור השני של הפורשה קאיין, וכמובן אחיו לפלטפורמה הפולקסווגן טוארג יוצג במסגרת תערוכת ז'נבה, במרץ השנה. חיים קשים מחכים למרצדס ML ההיבירידי וללקסוס עם ה-LX450H.