קאדילק CTS-V קופהשנת 2010 אמורה לציין את תחילת ההתרחבות הגדולה של קאדילק בארץ. לאנשי קאדילק ישראל נמאס מהמצב בו הם יכולים להציע רק דגם אחד, וההתרחבות המשמעותית של המותג תחל כבר לקראת אמצע השנה. הכוונה היא בפירוש להפוך למותג יוקרה אמיתי שמתבסס על מספר דגמים חשובים ולא רק על אחד, ובכך גם להגדיל את כמות המכירות באופן מאוד משמעותי.

מה יקרה? כמעט במקביל לנחיתת גרסת ה-V הספורטיבית של הקאדילק CTS, הקאדילק CTS-V, אמור לנחות כאן הקאדילק SRX באפריל הקרוב. רכב הפנאי החדש של קאדילק הושק לפני שנה בדטרויט והוא בפירוש עשוי להכפיל את מכירות המותג בארץ (קרוב למאה בשנה, כיום). הוא יצויד במנוע ה-3.0 ליטר שמגיע בימים אלה ל-CTS אך כאן עם 265 כ"ס.
לקראת סוף השנה עשויה להצטרף להיצע גרסת הקופה המאוד-נאה של ה-CTS, אשר נחשפה לאחרונה בתערוכת לוס-אנג'לס. באם יהיה ביקוש ישאף היבואן להביא גם את גרסת ה-V האימתנית שלה.

אבל כאן בפירוש לא מסתיימות התוכניות של קאדילק ישראל. לקראת סוף השנה או תחילת 2011 אמורה להגיע הקאדילק XTS הגדולה שתיכנס לנעלי ה-STS ותציע תמורה מאוד תחרותית. באותה שנה צפויה לנחות בארץ, הקאדילק הקטנה והפחות יקרה בהיצע. זו טרם הוצגה אך היא תכונה ככל הנראה ATS ותראה דמיון למכונית התצוגה שכונתה קונוורג' (וגם ל-CTS קופה). יהיה מעניין.