פיז'ו תציע לקראת שנת הדגם הבאה (2011) את ה-508, מכונית כל-חדשה שתחליף בראש ובראשונה את הפיז'ו 407 היוצאת (המיוצרת מאז 2004) אך גרסאות מאובזרות שלה תחלפנה גם את הסלון של פיז'ו היוצאת לפנסיה, ה-607 (שהושקה 1999). זו האחרונה התבררה כטעות והיא לא זכתה להצלחה המצופה, בין היתר בגלל הפלטפורמה שפותחה במיוחד – ורק – עבר מכונית זו ולא ניתן היה להשתמש בה ליישומים נוספים. אחת המסקנות של פיז'ו מדוגמא זו היא להציע בעתיד את הגרסאות היותר-מפוארות שלה מתבססות על פלטפורמה רב-שימושית וזולה יותר, במקרה דנן – פלטפורמת ה-508 המיועדת. מכונית הסלון שתחליף את ה-607 בעתיד (שמה עוד לא ידוע) תתבסס לפיכך על פלטפורמת ה-508 שתוארך, עיצוב הפנים ישתנה וכך גם העיצוב החיצוני.

נחזור למחליפת ה-407, ה-508; בהמשך לקונספט RCHymotion4 מתערוכת פריז בסוף 2008 שהיתה מעין קופה-4-דלתות היברידית, "טיזר" לקראת השקת ה-508 יחד עם רמז עבה לגבי קו העיצוב העתידי של הקונצרן. התמונות המופיעות כאן הן של הקונספט, שאלמנטים עיצוביים לא מעטים ממנו אמורים לזלוג למכונית הסדרתית. תחילה עלה השם "408" כשם הנבחר למחליפה, אך ככל הנראה החליטו בפיז'ו לחזור לספרה 5 והשם יהיה כאמור 508.

פיז'ו 508 – מחליפת ה-407
צילום: מנהל
פיז'ו 408/508: האם כך תיראה מחליפת ה-407?
פיז'ו 508 – מחליפת ה-407
צילום: מנהל
היצע המנועים המיועד יכלול – לצד חלק מהמנועים המוכרים כיום מה-407 – טורבו-בנזין בנפח 1.6 ליטר עם 200 כוח-סוס
(ראה פיז'ו RCZ) וטורבו-דיזל 2.2 ליטר עם למעלה מ-220 כוח-סוס שיחליף את ה-3.0 ליטר V6-HDi שיוצא לגמלאות ב-2011.
מחלקות האבזור והטכנולוגיה יכללו בין היתר מערכת מתלים הידרו-פניאומטית, תצוגה עילית, פנסים עוקבי-פנייה
מחירי ה-508 העתידית לא צפויים להיות גבוהים משמעותית ממחירי דגמי ה-407. ממה שידוע לנו עד כה היא תוצע כסדאן-4-דלתות או כסטיישן (Break) כאשר ככל הנראה קופה לא נמצאת בתכנון. הסטיישן תהיה ככל הנראה ארוכה מהסדאן, המשך מסורת שנקטעה עם הפסקת ייצור ה-504 וה-505.
ככל הנראה נראה בתערוכת ז'נבה הקרובה ואריאציה נוספת של הקונספט RCHymotion4 כאשר בפיז'ו שומרים את החשיפה של המכונית המוכנה לייצור למגרש הביתי, קרי לתערוכת פריז המתוכננת לספטמבר השנה. לפיכך, הייצור יחל – אם לא יהיו הפתעות – לקראת סוף 2010/תחילת 2011.