חברת מאיר, מתחילה בשיווק הוולוו C30 המחודשת. השינוי המרכזי והחשוב בקומפקטית של וולוו הוא הצטרפות גרסת 2.0 ליטר אוטומטית להיצע. מדובר במנוע ה-2.0 ליטר, המוכר לנו מפורד ומאזדה שמייצר כאן 145 כ"ס. מנוע זה היה קיים גם בעבר בהיצע של הדגם, אבל מה שאפשר את הגעתו כעת הוא שידוכו לתיבת ה'פאוור-שיפט' (Powershift) כפולת המצמדים של וולוו (6 יחסי העברה). למעשה, זו פעם ראשונה שתיבה מוצעת בישראל בשילוב עם מנוע בנזין שכן עד עתה תיבה זו שירתה בישראל את גרסת הדיזל של הוולוו ה-S40.

גרסת ה-2.0 ליטר החדשה תוצע במחיר תחרותי יחסית לתחום – 179,000 שקלים – שממקם אותה בין גרסת ה-1.6 ליטר וה-1.8 טורבו של האודי A3 שהיא המתחרה העיקרית. ולמרות שמדובר בגרסה הזולה בהיצע (ייבוא גרסת ה-1.6 הידנית שעלתה 164,000 שקלים הופסק), היא תהיה מצוידת למדי (מערכת שמע, חיבור USB, בקרת אקלים, ציפוי עור להגה, חישוקים קלים ועוד). וולוו תמשיך ביבוא גרסאות ה-2.4 וה-T5 אך פער המחיר הגדול: ה-2.4 ליטר עולה 207,000 שקלים יהפוך מן הסתם את גרסת ה-2.0 לפופולארית בהיצע.

בהמשך הדרך בוולוו שוקלים לבצע כמה מהלכים מעניינים עבור הדגם המחודש. הם עשויים להביא אלינו את גרסת ה-1.6 הידנית, במהדורת ה'דרייב-E' – שמן של המהדורות החסכוניות/נקיות של וולוו שכוללת בין היתר מערך עצור-וסע. מהעבר השני הם בוחנים אפשרות להציע לקונים את חבילת השלדה הספורטיבית עם הנמכה והקשחה שמציעה ניהוג דינמי יותר. זו יכולה להגיע בשילוב או בנפרד לחבילת ה-R בעלת המראה האגרסיבי יותר שגם את יבואה בוחנים בוולוו. בקיצור, במאיר החליטו להזריק עניין לקופה הקטנה שלהם.