טויוטה משיקה בניו דלהי את האטיוס (Etios), סדאן קומפקטית וזולה שפותחה מן המסד לטפחות (לטענת טויוטה) עבור השוק המקומי במשך 4 שנים. האטיוס הושקה באופן רשמי כקונספט אך מדובר במכונית כמעט מוכנה לייצור, כאשר זה האחרון מתוכנן להתחיל לקראת סוף שנה זו במפעל חדש אותו מקימה טויוטה בהודו, השני שלה בתת היבשת. האטיוס תוצע בגרסת סדאן עם 4 דלתות או האצ'בק עם 5 דלתות, עם מנועי בנזין פשוטים בנפח 1.2 או 1.5 ליטר כאשר דיזל יצטרף להיצע בעתיד.
בטויוטה לא מסרו כל פרטים טכניים או ממדים ומשקלים אך מדגישים כי רוב החלקים והמכלולים יגיעו מהתעשייה המקומית, הן בכדי להוזיל עלויות והן בכדי לספק תעסוקה למקומיים. לפי התמונות ניתן להעריך שמדובר בסדאן הקטנה במעט מהטויוטה קורולה. עוד צוין כי למכונית "תא מטען מרווח ומקום לחמישה נוסעים" וכי תכנון ועיצוב המכונית נעשה לאחר סקר צרכנים מקיף.
בשנת 2009 מכרה טויוטה 48,000 מכוניות בהודו – נתון לא מרשים במיוחד בהתחשב בגודל השוק, ועם האטיוס מקווים להעלות נתון זה לכדי 70,000 יחידות ב-2010 ובכך להתחיל ולהוות תחרות אמיתית מול יצרניות קוריאניות ויפניות המצליחות מאוד בהודו, בראשן סוזוקי-מארוטי ויונדאי.

בטויוטה מציינים כי האטיוס תשווק גם מחוץ להודו, אך לא מציינים מתי ובאילו שווקים.