טויוטה אמנם פרשה ממרוצי פורמולה 1 לקראת עונת 2010, אולם לא מושכת את ידיה מהעולם התחרותי לחלוטין.
לקראת עונת 2010 של סדרת הלה-מאן תציג טויוטה על בסיס הסופרה את מכונית המרוץ ההיברידית שלה – הסופרה היבריד HV-R. מכונית זו הוצגה בגרסתה הבתולית במרוץ 24 השעות של טוקאקי (Tokkachi) ביפן לפני שנתיים, ואף ניצחה בו במסגרת סדרת יפן-GT המקומית. לאחר מרוץ זה לא חשפה טויוטה גרסאות נוספות של הסופרה, אשר אינה נמכרת באירופה, לא בתצורת מרוץ ולא בתצורה אחרת.

המכונית משלבת מנוע V8-בעירה-פנימית בנפח 4.5 ליטרים עם הספק של 473 כוח-סוס עם ארסנל עזרים חשמליים ומכאניים שונים (אגירת עוצמת הבלימה, יכולת טעינה מהירה ושלושה מנועים חשמליים נפרדים בחלקה האחורי של המכונית בעלי הספק של 80 כוח-סוס כל אחד) אשר מקנים למכונית הן שיפור בצריכת הדלק והן עליה בהספק וכפועל יוצא – בביצועים. לאחר השלמת הפיתוח, תוכל המכונית להתחרות כשווה מול שווים בקטגוריית GT1 של הסדרה.

יש לציין כי טויוטה אינה הראשונה להציג, או לתכנן להציג, מכונית בעלת הנעה אלטרנטיבית או שונה מהמקובל בסדרה זו. קדמו לה אודי וגרסאות הדיזל המנצחות של השנים האחרונות וכן פיז'ו, מנצחת השנה, אף היא עם מכונית בעלת מנוע דיזל.
מכונית המרוץ של GreenGT הנה חשמלית לגמרי בעוד שפיז'ו הציגו כבר בשנה שעברה מכונית מרוץ היבירידית, אשר חרכה את המסלול בנסיעות מבחן.
כאשר יצרן כמו טויוטה "נכנס לעסק" ברצינות, ניתן לצפות למהלך מחולל שינוי בקטגוריה.