מרצדס בנץ Lo 2750במסגרת העדכון האחרון על קבוצת מרוצי הפורמולה 1 של מרצדס דברנו רבות על הנהגים והמכוניות. את המתרחש מאחורי הקלעים, לא הזכרנו. מרצדס שחררה הודעה לעיתונות אשר, לשם שינוי, מעמידה באור הזרקורים את הפועלות השחורות שמאחורי חיצי הכסף: משאיות ההובלה.

בחזית מוזיאון החברה המוכר לכם מהעבר העמידה החברה שלושה דורות של משאיות הובלה. נתחיל מהמשאית אשר הובילה את חיצי הכסף (השם הרשמי התואם את צבע מכוניות המרוץ של היצרן החל מ-1934) לתור הזהב של מרוצי פורמולה 1, בעידן שלפני מלחמת העולם השניה. ה-Lo 2750 המהפכנית לתקופתה (בעלת רצפת מרכב נמוכה עליה ניתן היה להעמיס את חיצי הכסף עם תא נהג מאובזר בפקדי שליטה ומידע דוגמת מד מהירות, מד מרחק מתאפס, תאורה חיצונית ופנימית, מד שמן ודלק ועוד)  נצבעה  בכחול והכיתוב "חטיבת המרוצים של מרצדס" התנשא בגאווה, ובגרמנית, על גבי לוחות העץ של ארגז המטען.

הדור הבא של משאיות ההובלה הרישמיות היה הפלא הכחול,או ה-"Blaue Wunder", משאית הובלה אשר ודאי נראתה מעידן אחר בעודה מטיילת ברחבות התדלוק של מסלולי המרוצים בשנות החמישים של המאה הקודמת. בניגוד לצפוי, לא לקחו במרצדס משאית מן המוכן אלא תכננו משאית מן הבסיס אשר יעודה היחיד היה נשיאת מכוניות המרוץ של היצרן. וככזאת, הוחלט כי הפלא הכחול יהיה מהיר ומיוחד. המכונית שאבה רבות מסדרות ה-300 של שנות החמישים, החל מתכנון הרצפה שלה ו...עד למנוע 3.0 הליטרים והזרקה ישירה אשר נלקח מה-300SL (שזכתה לאחרונה ליורשת מודרנית..., לא נראה כי זה יקרה עם המשאית). כצפוי, משאית זו הייתה המהירה בעולם והמיוחדת שבהן (יפה זה כבר עניין של טעם). אגב, בשנת 1955 התהדרה מרצדס בכתר אליפות הפורמולה 1, אליפות מכוניות הספורט ואליפות אירופה למכוניות סאלון, והמשאית הפכה למחזה נפוץ בכל מסלולי המרוצים ברחבי אירופה. המשאית הנראית בתמונות הנה שחזור של היצרן למשאית היחידה אשר יוצרה ושנהרסה בשריפה ב-1967.

מובילת המנצחים הנוכחית של מרצדס מבוססת על סדרת המשאיות הגדולות של מרצדס, האקטרוס, עם אורך של יותר מ-16מטר וגובה של כ-4 מטרים. בעגלה הנגררת יש מקום לשתי מכוניות החונות על במה מתרוממת כשמתחתיהן שוכנים ארגזים ובהם מלאי חלקי חילוף, כלי עבודה ומערכות מחשוב הרבות המשמשות את הצוותים הטכניים של הקבוצה. המכונית המנצחת של לואיס המליטון משנה שעברה, אוכלסה גם היא בקרב משאית זו.

דור רביעי למשאיות ההובלה צפוי להגיע לפיטס לקראת אמצע עונת 2010. יש לשער שבצבע הכסוף או השחור, ולא הכחול בעל הרמיזה לעבר המפואר.