חברת SIAC הסינית, אשר רכשה את הזכות למותג הבריטי MG, הציגה בתערוכת הרכב ה-7 של שנחאי את ה-MG6, המסמנת את חזרתה של MG לזירת הייצור ההמוני.

ה-MG6 היא המכונית השנייה המודרנית של החברה, אחרי ה-MG550 אשר התבססה עמוקות על הרובר 75, אולם בשונה ממנה, היא תוכננה מדף חלק ונטול מגבלות עבר. ה-MG האחרונה שניתן היה לומר זאת עליה, הנה ה-MGF...

SIAC מציגים את ה-MG6
צילום: מנהל
רמזים על ה-MG6 יכלנו לקבל מה-N1 אולם בגרסה הסופית הלכו הסינים על תצורת פאסט-באק, בעלת קו אחוריים נמוך ודלת חמישית שימושית. עיצובה של ה-6 אינו נוטל כל סממנים ממורשת MG, ואולי טוב שכך. לפי ההודעה לעיתונות, ה-6 אמורה להוות קדימון לזהות מותגית חדשה של MG עם חרטום מאפיין המכיל שבכה צרה עם לוגו ה-MG המוכר במרכז, מכסה מנוע משתפל, עיצוב פנים מודרני ומראה מושך, בסך הכל.

SIAC מציגים את ה-MG6
צילום: מנהל
אורכה של ה-MG6 הוא 465 ס"מ, רוחבה 182.6 ס"מ וגובה 148 ס"מ, אולם ייתכנו שינויים באורך כתוצאה משימוש בפגושים שונים לאירופה. האגף המכאני כולל מנוע 1.8 ליטרים עם 133 כוח-סוס וגרסה מודגשת של המנוע עם 160 כוח-סוס, בלב הקונזסוס של הסגמנט.

SIAC מציגים את ה-MG6
צילום: מנהל
החברה תתחיל בייצור במפעלה החדש והמדורני בלנגנג שבסין בתוך חודש, ובתוך כשנה – בהתאם לביקושים – גם במפעל החברה בברמינגהם, אנגליה.