אנחנו לא לגמרי מבינים את הקטע של לתת לכוחות משטרה מכוניות משופרות ומהירות. לדעתנו כל מי שעושה את זה צריך דווקא לדאוג שלמשטרה יהיו מכוניות איטיות יותר, לא? למה לירות לעצמך ברגל? אין דבר, העיקר שהמכוניות הללו לא מגיעות למשטרת התנועה בישראל...
על כל פנים, בתערוכת אסן הנערכת בימים אלה מתקיימת מדי שנה תצוגה מיוחדת כחלק מתכנית בשם Tune it safe מטעם איגוד סדנאות-השיפורים הגרמני VDAT (ובשיתוף המשטרה ומשרד התחבורה המקומיים), שמטרתה לעודד – מן הסתם – נהיגה בטוחה ואחראית במפלצות משופרות עם 750 כ"ס. במסגרת זו הוצגו בעבר מכוניות-סדנה חד-פעמיות בלבוש משטרתי שהוכנו על-ידי בראבוס וטק-ארט – והשנה מגיע תורה של AC-שניצר לתחוב את לשונה לישבנם של כוחות החוק הגרמניים.
AC התחילה עם ב.מ.וו סדרה 1 קופה, בגרסת 123d המהירה והחסכונית. מנוע הטורבו דיזל ארבעה-צילינדרים, שגם כך הפיק מנה נאה של 204 כ"ס (מנפח של 2.0 ל' בלבד!), הוגדל ל-2.3 ל' וההספק צמח ל-241 כ"ס, יחד עם עליה במומנט בשיעור כמעט זהה של 20%, ל-49 קג"מ (!!). זה מאפשר לסדרה 1-קופה המשטרתית הזו להאיץ מ-0 ל-100 ב-6.7 שניות ולהשאיר מאחוריה, למשל, גולף GTI. יש גם חבילת מיתלים שמסדרת ל-123 הזו הנמכה של 30 מ"מ, ומיותר אולי לציין כי נוסתה גם על מסלול נורבורגרינג. מלפנים זכתה המכונית לגשר-חיזוק, Strut Brace, הקושר בין תושבות המיתלים הקדמיים באופן קשיח. אי אפשר כמובן בלי תוספות אווירודינמיות, חישוקי "19 עם צמיגים בחתך 35, אבזרי משטרה הכרחיים, ובתא הנוסעים – כל מיני פיצי'יפקעס כולל תצוגת כוח G, כדי שהשוטרים ידעו כמה חזק הם נוסעים בפניות.