בניגוד לדעה הרווחת, מכונית הבנזין הראשונה שיוצרה בייצור סדרתי לא היתה הפורד T. קדמה לה האולדסמוביל Curved Dash שיוצרה בין 1901-07 בלמעלה מ-19,000 יחידות. הנרי פורד אומנם חתום על פס הייצור המודרני, כפי שמוכר לנו, עם הסרט הנע, אבל היה זה ראנסום אלי אולדס (Ransom Eli Olds), מייסד אולדסמוביל ז"ל, ששכלל שיטות של יצרנים צרפתיים (פנהארד, למשל) והביא לאמריקה את שיטת הייצור ההמוני.
הדבר המוזר שלפניכם, שלא כולל אפילו גלגל הגה ראוי אלא מוט היגוי כמו בסירה, הוא גרסה מסחרית של האולדסמוביל Curved Dash מ-1904. היה בה מקום לשניים וארגז סגור למטען. המנוע שהותקן מתחת למושבים כלל צילינדר שוכב יחיד בנפח 1,563 סמ"ק שייצר כ-4 כוח-סוס. המשקל העצמי עמד על 386 ק"ג בלבד, מה שלא מנע יכולת הובלה של 225 ק"ג בארגז, לא כולל הנהג והנוסע.
המחיר בשעתו עמד על 650$ ששווים לכ-16,000$ של ימינו (מחירה של גולף בסיסית חדשה בארה"ב, לשם ההמחשה).
שם הגרסה הרשמי היה "Light Delivery Wagon" אך בשל הצלחתו אצל מאפיות כונה בחיבה "Pie Wagon".
המכונית המצולמת שופצה פעמיים במהלך חייה – בשנות ה-50' ובסוף שנות ה-60' – ונמכרה כמקורית במרץ השנה במכירה פומבית מטעם RM Auctions האמריקאית שנערכה במלון הריץ-קארלטון באמליה איילנד שבפלורידה, בעבור 72,600$.