כלמוביל, יבואנית מרצדס, תחל בזמן הקרוב בשיווק ה-S ההיברידית החדשה- ה-S400 היבריד. המכונית החדשה נחתה באולם התצוגה של מרצדס לצד הגרסאות המחודשות של סדרה S שעברה לאחרונה מתיחת פנים זניחה. ה-S400 לא תזכה בהקלות המיסוי הגדולות להן זוכות מכוניות היברידיות כמו הפריוס בגלל נפח המנוע שהינו גדול מ-3.0 ליטר, אבל היא תהנה בכל זאת מהתנאים המיטיבים עימה שיצר המס הירוק. זו הסיבה שהמחיר יעמוד 930,000 שקלים בהשוואה ל-870,000 ל-350 הרגילה. במרצדס ישראל מאמינים שניתן יהיה למכור כ-30 כלים כאלה בשנה. מספר לא מבוטל כלל.

מבחינות מסוימות מדובר בצעד היסטורי כי מרצדס תהיה האירופאית הראשונה בתחום היוקרה המקומי עם יחידת כוח היברידית. ובכלל, עד כה בתחום היוקרה רק לקסוס היפנית הציעה בארץ כלים היברידיים. מבחינת מראה תהיה המכונית החדשה זהה לדגמים הרגילים ורק הכיתוב מאחור יסגיר את היותה ידידותית יותר לסביבה. להזכירכם, בספינת הדגל של מרצדס בא המנוע החשמלי לסייע למנוע הבנזין ובניגוד ללקסוס אינו יכול להניע עצמאית את המכונית.
ה-S400 תגיע בגרסה הקצרה והיא מצוידת במנוע ה-3.5 ליטר המוכר (אך לא זהה) מה-350 שיחד עם מנוע הבנזין מגיע ל-299 כ"ס (תוספת של 20 סוסים). יתרון הביצועים מתבטא בקיזוז של 0.1 ש' מזמן ההאצה למאה (7.2 ש' לעומת 7.3 ש').
בכל מקרה היא מגיע אלינו כחלק מהחידוש הכללי שעברה ספינת הדגל של מרצדס ששיווקה יחל במקביל. כאמור, ה-S לא עברה שינויים מהותיים ועיקר העדכון מתבטא בקוסמטיקה כמו החלפה פגושים וחלק מיחידות התאורה. גם המחירים נותרו דומים.