מילא כאשר סדנא כזו או אחרת עושה סדר במחסנים ו"מוצאת" מכונית אבודה, אולם ב.מ.וו?! נראה כי בחברה הבאוורית לא חסרו רעיונות טובים בסוף שנות ה-80' אולם אלו לא הבשילו לכדי מוצר סדרתי.

לכבוד תערוכת ז'נבה של 1989 תכננו אנשי חטיבת הביצועים של ב.מ.וו להציג גרסת קבריו' המבוססת על ה-M5 של אותה תקופה. דור E34 שיוצר בין השנים 1995-1988. ממש לקראת התערוכה החליטו בכירים בחברה לפסול הרעיון לכלי הרכב משתי סיבות: למנוע תחרות עם סדרה 3 קבריו' אשר זכתה להצלחה רבה וכן חששות שמא השלדה לא תעמוד בעומס (עקב הסרת הגג), תוך פגיעה בהנאה מ"מכונת הנהיגה המושלמת". נתוניה היבשים של המכונית עמדו על 315 כ"ס ב-6,900 סל"ד ממנוע ה-6 צילינדרים בטור, 3.6 ליטר. המהירות המרבית עמדה על 250 קמ"ש. להזכירכם, באותם ימים ליין המוצרים של חטיבת הביצועים כלל רק את ה-3 וה-5, כאשר סדרה 6 כבר יצאה לגמלאות. אז עדין לא חלמו על SUV שלא נדבר על גרסאות M עבורו.

למעשה, המכונית זכתה לראות אור יום לכבוד חגיגות 30 השנה לחטיבת M לפני יותר משנה, אולם רק עתה התגלגלה החוצה באופן רשמי. האם בכך רומזים בכירי ב.מ.וו כי לסדרה 5 הבאה תהיה גרסה פתוחה?! אנו בטוחים שלא...